کد خبر : 1771284 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:53 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران جلوی استادیوم سنگ تمام گذاشتند؛

کامیابی‌نیا: امیدوارم فصل بعد تماشاگران اینجا باشند

کامیابی‌نیا می‌گوید در صورت حفظ ثبات پرسپولیس، این تیم فرصت تکرار قهرمانی را دوباره خواهد داشت.

کامیابی‌نیا: امیدوارم فصل بعد تماشاگران اینجا باشند

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا که امروز به دلیل مصدومیت در بازی حضور نخواهد داشت، در کنار زمین چمن ورزشگاه شهر قدس گفتگویی را با خبرنگار ما انجام داد و در ابتدا با اشاره به وضعیت تیم گفت: خداراشکر شرایط خوبی دارد تیم و امیدوارم امشب بتوانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

 

او با اشاره به غیبت هواداران و جای خالی آنها عنوان کرد: واقعا جای هواداران خالی است. جلوی استادیوم سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم به گونه ای شود که فصل جدید شرایطی را رقم بزنند، هوادار حتی اگر کم هم بیاید، می‌آیند و جای خالی را پر می‌کنند.

 

هافبک دفاعی مصدوم قرمزها در مورد احتمال گلات قهرمانی این تیم اظهار داشت: خداراشکر توانستیم در این چند سال هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

 

کامیابی‌نیا راجع به فصلی که برای او گذشت توضیح داد: همه بچه ها زحمت می‌کشند وقتی بازی می‌کنند و هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند و نتیجه‌اش را هم می‌بینید که هر سال پرسپولیس مدعی قهرمانی است و امیدوارم این ثبات حفظ شود و همینطوری ادامه دهیم و پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم و امشب هم واقعا جشن خوب بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها