کد خبر : 1771285 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:58 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: الکساندر آرنولد با لیورپول تمدید کرد

در آستانه آغاز فصل 22-2021، لیورپول اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد، قرارداد خود با این باشگاه را برای طولانی مدت تمدید کرده است.

رسمی: الکساندر آرنولد با لیورپول تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد با امضای قراردادی جدید و بلند مدت، قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرده است.

الکساندر آرنولد تاکنون در 179 مسابقه برای قرمزها به میدان رفته و یکی از مهره های کلیدی یورگن کلوپ در قهرمانی فصل 20-2019 در لیگ برتر و پایان دادن به 30 سال انتظار لیورپولی ها برای قهرمانی در انگلیس بود.

این مدافع راست 22 ساله که نخستین بار در سال 2016 برای قرمزها به میدان رفت، در آستانه فصل جدید آینده خود را برای چندین سال دیگر به لیورپول گره زده است.

الکساندر آرنولد که به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده بود، پیش از آغاز رقابت های یورو 2020 دچار مصدومیت شد تا این تورنمنت را از دست بدهد.

 

1628937

 

مدافع جوان لیورپول درباره تمدید قرارداد خود گفت: "من افتخار می کنم که این فرصت به من داده شد و باشگاه با تمدید قرارداد اعتماد خود را به من نشان داد، بنابراین امضای این قرارداد برای من حتی نیاز به یک لحظه فکر کردن هم نداشت.

وضعیتی که باشگاه در آن قرار دارد و جایی که من در دوران بازی حرفه ای خود هستم همیشه گزینه خوبی برای من بوده است. اینکه قراردادم را تمدید کنم و مطمئن شوم مدت زمان طولانی تری اینجا هستم همیشه چیز خوبی است. من واقعا خوشحالم.

لیورپول تنها باشگاهی است که من شناخته ام، پس اینجا بودن برای این مدت و تمدید قرارداد برای اینکه مدت بیشتری اینجا باشم برای من و خانواده ام چیز فوق العاده ای است.

امضای قرارداد با لیورپول همیشه لحظه ای پرافتخار برای من است. اینکه باشگاه و کارکنان به من اعتماد کرده اند احساس بسیار فوق العاده ای است."

دیدگاه‌ها