کد خبر : 1771298 | 08 مرداد 1400 ساعت 22:26 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

جنگ تمام عیار بقا و سهمیه در تبریز (عکس)

یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر را در تبریز شاهد هستیم.

جنگ تمام عیار بقا و سهمیه در تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تراکتور و سایپا برگزار کننده یکی از بازی های هفته پایانی لیگ برتر 99-00 هستند. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفته اند که هر کدام برای کسب سه امتیاز، انگیزه های متفاوتی دارند.

 

تراکتور بعد از کسب دو برد ارزشمند مقابل گل گهر و آلومینیوم، هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب پرسپولیس در تهران شد. این تیم که با 42 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی حضور داشت امشب در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سایپا رفته است؛ تیمی که با 26 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی است و جنگ تمام عیاری  با ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان برای بقا دارد.

 

1628955

 

نیمه اول این دیدار را باید یکی از هیجان انگیزترین بازی های هفته سی ام لیگ برتر بنامیم، جایی که شاگردان فیروز کریمی موفق شدند با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست دهند. سعید واسعی و سامان نریمان جهان دو گل تراکتور را در این نیمه به ثمر رساندند و حسین ماهینی از روی نقطه پنالتی یکی از این دو گل را برای سایپا جبران کرد. در دقایق پایانی این نیمه میلاد فخرالدینی، سومین گل تراکتور را هم به ثمر رساند.

 

1628954

 

روی سکوها هم شاهد هیجان بالایی در ورزشگاه بنیان دیزل هستیم. سکونشینان سایپا به مانند یک تماشاگر با حرارت خاصی مشغول روحیه دادن به بازیکنان داخل زمین هستند و فیروز کریمی هم که امشب از حضور روی نیمکت محروم است، از روی سکوها شاگردانش را هدایت می کند.

دیدگاه‌ها