کد خبر : 1771302 | 08 مرداد 1400 ساعت 22:59 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین دقایق دو لژیونر آینده سپاهان

احسان حاج صفی و محمد محبی که در پایان دیدار با استقلال از سپاهان جدا می شوند، در بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفتند.

آخرین دقایق دو لژیونر آینده سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار استقلال و سپاهان در شرایطی به پایان رسید که محرم نویدکیا در تصمیمی جالب توجه و شجاعانه، دو مهره اصلی و کلیدی خود را تعویض کرد و دو بازیکن جوان و آینده دار را به بازی فرستاد که مزد آن را گرفت.


احسان حاج صفی که پس از پایان این بازی راهی یونان شده و به تیم آ.ا.ک آتن می پیوندد، یکی از تعویضی های نویدکیا بود. کاپیتان اصفهانی ها در 45 دقیقه نخست عملکرد خوبی نداشت و در روند بازی تأثیرگذار نبود تا سرمربی سپاهان تصمیم به تعویض او بگیرد و یاسین سلمانی وارد زمین شد.


محمد محبی دیگر بازیکنی است که در پایان این دیدار از سپاهان جدا می شود. گفته می شود مقصد بعدی این بازیکن کشور پرتغال خواهد بود ولی هنوز این بازیکن نامی از تیم بعدی خود نبرده است اما جدایی او از جمع زردپوشان اصفهانی قطعی است. محبی در نیمه نخست برابر استقلال در جریان بازی قرار نداشت و حتی یک کارت زرد نیز گرفت تا نویدکیا تصمیم به تعویض او بگیرد.


نکته جالب اینکه رضا میرزایی بازیکنی بود که به جای محبی به زمین بازی آمد و گل اول بازی را به ثمر رساند. این بازیکن در مصافی تک به تک دروازه حسینی را باز کرد ضمن اینکه یاسین سلمانی هم روی گل اول بازی تأثیرگذار بود تا بدین صورت دو لژیونر آینده فوتبال ایران تنها 45 دقیقه در ترکیب سپاهان حضور داشته باشند و از فصل آینده در تیم های جدیدشان به میدان بروند.

دیدگاه‌ها