کد خبر : 1771307 | 08 مرداد 1400 ساعت 23:16 | 115K بازدید | 15 دیدگاه

سقوط یک شیء نارنجی به سیاه‌چاله؛

سایپا همه چیز را باخت و رفت!(عکس)

برای سایپا امروز همه چیز خیلی زودتر از حد انتظار به پایان رسید.

سایپا همه چیز را باخت و رفت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتظار می‌رفت نارنجی پوشان که امروز با پیراهنی متفاوت وارد میدان شده و خود را آماده جنگ پایان جدول می‌کردند، نبردی پایاپای و تمام عیار برای بقا در لیگ برتر داشته باشند، اما سوت پایان نیمه اول نخورده، سایپا چمدان‌ها را به مقصد دسته اول بست و اتوبوس سقوط را با بازیکنانش پُر کرد.

 

این بدترین پایان برای یکی از تیم‌های پرسابقه تهرانی در لیگ برتر بود که اتفاقا در سالی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند که تیم‌های دیگر از فاکتوری که آنها هرگز از آن بهره نبرده‌اند، استفاده نمی‌کنند؛ سالی که مسابقات فوتبال ایران بدون تماشاگر آغاز شد و به پایان رسید و سایپای همیشه بی‌تماشاگر که حالا باید در فرصت برابری شرایط بهتری در لیگ برتر پیدا می‌کرد، به جمع لیگ یکی‌ها رفت.

 

چاله‌ای که برخی از تیم‌های پرسابقه دیگر فوتبال ایران را در خود اسیر کرده و حتی از بین برده است؛ تیمی مثل ملوان که با آن سابقه، تماشاچی و آن علاقه‌مندی هواداران بعد از سقوط به لیگ پایین‌تر نتوانسته خود را به لیگ برتر برساند؛ یا مس کرمان، تیم همرنگ سایپا که آنها نیز بیش از ۶ سال است در دسته اول دست و پا می‌زنند.

 

سایپا در هفته‌ای که یک پیروزی می‌توانست ضامن بقایش در لیگ برتر شود، ۵ بر یک مغلوب تراکتوری شد که بازیکنانش تا شب قبل حتی قصد داشتند وارد میدان نشوند، اما با حرف‌های عجیب و اتهامات مدیرعامل تراکتور جوری بازی کردند که هر کسی این مسابقه را دید، انگشت به دهان باقی بماند.

 

با شکست سایپا در تبریز، این ذوب‌آهن بود که از خطر سقوط نجات پیدا کرد تا آنها نیز برای فصل آینده تصمیم جدی‌تر بگیرند؛ بجز این دو تیم نفت مسجدسلیمان نیز که تا روز پایانی برای بقا می‌جنگید، با محمود فکری در لیگ برتر ماند و سایپا را با سه مربی‌اش در این فصل و خاطره قهرمانی در لیگ برتر به دسته پایین‌تر فرستاد.

 

1628954

 

حسین ماهینی و آخرین امیدهای سایپا در تبریز که هرگز به جایی نرسید آن هم در روزی که همه  فکر می‌کردند تراکتور شل بگیرد اما آنها موقتا آسیایی شدند!

دیدگاه‌ها