کد خبر : 1771314 | 08 مرداد 1400 ساعت 23:35 | 29K بازدید | 7 دیدگاه

جشن سرخ‌های تبریز پس از اعتصاب؛

تراکتور 5- سایپا 1؛ عجیب‌تر از این نمی‌شد!

تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر موفق شد سایپا را با نتیجه ای پر گل شکست دهد .

تراکتور 5- سایپا 1؛ عجیب‌تر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از کسب دو برد ارزشمند مقابل گل گهر و آلومینیوم، هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب پرسپولیس در تهران شد. این تیم که با 42 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی حضور داشت امشب در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سایپا رفت؛ تیمی که با 26 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی بود و جنگ تمام عیاری برای بقا با ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان برای بقا داشت. تراکتور در نیمه اول اول این دیدار با نتیجه سه بر یک از حریف خود پیش افتاد. شاگردان اخباری در نیمه دوم در جبران گل های خورده ناکام بودند و دو گل دیگر را هم دریافت کردند تا با قبول شکست 5 بر یک، به عنوان دومین تیم سقوط کرده لیگ بیستم معرفی شود. تراکتور با این برد 45 امتیازی شد تا با توجه به تساوی فولاد و گل گهر مقابل حریفانشان به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کرد تا شانس کسب سهمیه خود را در قهرمانی استقلال در جام حذفی جست و جو کند.

هفته سی ام رقابت های لیگ برتر؛ 
چهارشنبه: 08/05/1400 ؛ ساعت: 21:15
ورزشگاه: بنیان دیزل/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: سید علی اصغر مومنی، کمک ها: آرمان اسعدی – علی اکبر نوری، داور چهارم: معین ایزدی، ناظر: مسعود مرادی

 

ترکیب تراکتور:


محمدرضا اخباری
هادی محمدی
اکبر ایمانی
میثم تیموری
میلاد فخرالدینی
سعید واسعی
حمید بوحمدان
مهدی تیکدری
سامان نریمان جهان
محمد مسلمی‌پور
پیمان بابایی


سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب سایپا:


مسعود پورمحمد
کمال الدین نیکخوی
 رضا علیاری
 امیرحسین حسین زاده
 مجید علیاری
حسین ماهینی
 حسین مالکی
فرزاد جعفری
 سینا مریدی
محمدصادق بارانی
روح الله سیف اللهی 


سرمربی: سعید اخباری

 

موقعیت های خطرناک:

 

دقیقه 7: مجید علیاری روی پاس سیف اللهی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت؛ دروازه بان تراکتور با یک واکنش خوب ضربه این بازیکن را روانه کرنر کرد.
دقیقه 40: شلیک سنگین سعید واسعی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان سایپا به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 3+45: پیمان بابایی در یک موقعیت تک به تک توپ را به دروازه بان حریف کوبید.
دقیقه 73: شوت زیبای حسین ماهینی را محمدرضا اخباری با واکنشی زیباتر راهی کرنر کرد.
دقیقه 82: شوت سرکش ابوالفضل رزاق پور از پشت محوطه جریمه در حالی دروازه بان سایپا هم تسلیم شده بود از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 83: شوت علی فتحی از پشت محوطه جریمه را مسعود پورمحمد طی دو مرحله در اختیار گرفت.

 

شرح گل:

 

تراکتور 1 – سایپا 0 (سعید واسعی 13): روی شلوغی محوطه جریمه تیم سایپا، سعید واسعی با یک شوت روی پا گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

تراکتور 2- سایپا 0 (سامان نریمان جهان 29): روی پاس در عمق مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان در سمت راست محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای زمینی دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد.

تراکتور 2 – سایپا 1 (حسین ماهینی – پنالتی 31): حسین ماهینی پنالتی را که مالکی روی خطای بوحمدان برای سایپا گرفت را به گل تبدیل کرد.

تراکتور 3 –سایپا 1 (میلاد فخرالدینی 45): میلاد فخرالدینی در دقیقه 45 یک پرتاب اوت از سمت راست در نزدیکی محوطه جریمه سایپا را برای واسعی ارسال کرد که این بازیکن با برگرداندن توپ به فخرالدینی، او را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد؛ شوت قدرتمند بازیکن تراکتور از زاویه بسته بدون اینکه عکس العملی از سوی دروازه بان سایپا را به همراه داشته باشد به تور دروازه بوسه زد.

تراکتور 4 – سایپا 1 (علی فتحی 69): علی فتحی که در دقیقه 67 به جای سعید واسعی وارد زمین شد، تنها پس از 2 دقیقه موفق شد برای تیمش گلزنی کند. شوت از پشت محوطه جریمه او را دروازه بان سایپا هر چقدر به بدن خود کش داد نتوانست مهار کند.

تراکتور 5 – سایپا 1 (پیمان بابایی 88): در حالی که سایپا از جبران گل های خورده ناامید شده بود، تراکتوری ها گل پنجم را هم به ثمر رساندند. سامان نریمان جهان روی یک فرار زیبا، با پاس در عمق، پیمان بابایی را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم تراکتوری ها با یک ضربه دقیق پنجمین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کرد.

 

در حاشیه:


* تعدادی از بازیکنان تیم تراکتور که شب گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان هتل محل اقامت تیم را ترک کرده بودند، ساعاتی پیش از شروع مسابقه به اردو برگشتند.

* فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور به دلیل محرومیت در این دیدار روی نیمکت تیمش حضور ندارد.

* سعید اخباری، سرمربی تیم سایپا که در این فصل هدایت ماشین سازی را هم به عهده داشت، پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با کارکنان ورزشگاه بنیان دیزل داشت.

* صیاد کوکبی که یکی از غایبان تیم تراکتور در بازی امشب است، با لباس شخصی برای تماشای بازی تیمش در ورزشگاه حضور یافت.

* وزش نسبتا شدید باد را در ورزشگاه بنیان دیزل از همان دقایق ابتدایی بازی شاهد هستیم که روی کار دو تیم تاثیر گذاشته است.

* فیروز کریمی از روی سکوها با حرارت خاصی مشغول پیگیری بازی است. علیرضا پژمان در غیاب او، به هدایت بازیکنان از کنار خط مشغول است. 

* سوت ممتد قطاری که از کنار ورزشگاه بنیان دیزل در حال گذر بود، لحظاتی در اوایل نیمه دوم را تحت الشعاع قرار داد.

دیدگاه‌ها