کد خبر : 1771326 | 08 مرداد 1400 ساعت 23:43 | 27.1K بازدید | 7 دیدگاه

نساجی، پدیده، تراکتور و مس رفسنجان؛

و این تیم‌های جوانمرد روز آخر لیگ بیستم

چهار تیم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، نتایجی جالب‌توجه کسب کردند که در رقم خوردن سرنوشت سهمیه آسیایی و سقوط به لیگ یک بسیار اهمیت داشت.

و این تیم‌های جوانمرد روز آخر لیگ بیستم

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، استقلال و سپاهان سهمیه آسیایی گرفتند، تراکتور امیدوار به سرنوشت جام حذفی برای کسب سهمیه آسیایی ماند و از آن‌طرف، سایپا و ماشین‌سازی مسافر رقابت‌های لیگ یک شدند تا این‌گونه سرنوشت لیگ بیستم فوتبال ایران رقم بخورد.

 

اما در رقم خوردن این سرنوشت در هفته پایانی لیگ، چهار تیم نقش ویژه‌ای داشتند؛ نساجی مازندران در سیرجان کار بزرگی را انجام داد و مقابل گل‌گهر ایستاد و حتی در آستانه کسب پیروزی هم بود و 2-0 از شاگردان امیر قلعه‌نویی پیش افتاد که در پایان کامبک نیمه‌تمام سیرجانی‌ها باعث شد تا بازی با تساوی به پایان برسد؛ اما این تساوی باعث شد تا گل‌گهر از رزرو سهمیه آسیایی با امید به قهرمانی استقلال در جام حذفی محروم شود و جایگاه چهارم از دست بدهد.

 

پدیده خراسان دیگر تیم سرنوشت‌ساز در هفته پایانی لیگ بود؛ شاگردان مهدی رحمتی موفق شدند مقابل فولاد نتیجه تساوی بدون گل را تجربه کنند تا با این تساوی، فولاد هم در رسیدن به رتبه چهارم جدول ناکام بماند و دست شاگردان نکونام هم از رسیدن به سهمیه آسیایی دور ماند. تراکتور هم جشنواره‌ای از گل در تهران به راه انداخت تا بتواند هم خود را به رتبه چهارم جدول لیگ برساند و هم این‌که سایپا را به لیگ یک بفرستد.

 

مس رفسنجان هم که به دنبال رتبه تک رقمی بود، فوتبالی شجاعانه در اصفهان از خود به نمایش گذاشت و توانست مقابل ذوب‌آهن که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید، با برتری یک گله سه امتیاز ارزشمند را کسب کند تا در جایگاه هشتم جدول فصل را به پایان برسد و از آن سو، ذوبی‌ها با خوش‌شانسی در لیگ برتر با توجه به شکست سایپا، باقی ماندند.

 

با این وصف باید لقب «جوانمردهای روز آخر لیگ بیستم» را به تیم‌های نساجی، پدیده، تراکتور و مس رفسنجان داد که نمایش درخشانی را از خود نشان دادند و توانستند در سرنوشت روز پایانی لیگ سهم پررنگی را ایفا کنند.

دیدگاه‌ها