کد خبر : 1771350 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:21 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

فاضلی: کیفیت لیگ امسال پایین تر از حد تصور بود

هر کسی رحمتی را می خواهد، باید با پدیده مذاکره کند

مربی تیم پدیده مشهد گفت: هر پیشنهادی برای آقای رحمتی بیاید، ایشان با پدیده قرارداد دارد و باید با این باشگاه مذاکره کنند.

هر کسی رحمتی را می خواهد، باید با پدیده مذاکره کند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی تیم پدیده مشهد در خصوص تساوی با فولاد خوزستان در آخرین بازی لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی بود و ما هم احتیاج داشتیم بعد از سه باخت متوالی برای نشان دادن شخصیت تیممان بازی خوبی ارائه دهیم. خدا را شکر در برابر تیم باشخصیت فولاد که کادرفنی خوبی هم دارد، می توانستیم برنده بازی هم باشیم. یک امتیاز هم برای ما خوب بود چون توانستیم فصل را با امتیاز تمام کنیم.


وی افزود: فصل سختی را سپری کردیم. با تلاش کادرفنی و در راس آن آقای مهدی رحمتی و همت بازیکنان توانستیم جایگاه آبرومندانه ای کسب کنیم. از این بابت از بازیکنان هم تشکر می کنم. امیدوارم در سال های آینده توجه ویژه ای به تیم پدیده شود تا این تیم بازهم مدعی کسب سهمیه و حتی قهرمانی باشد.


مربی تیم پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که لیگ بیستم را چطور دیده، عنوان کرد: لیگ بیستم، لیگ پرنوسانی بود. یک رنسانس در این لیگ بود که یکی از آن ها نبود تماشاگران و دیگری نبود مربیان و بازیکنان خارجی بود. ما با همین مربیان داخلی در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفتیم. به نظر من این لیگ خروجی خوبی داشت. شاید لیگ از نظر کیفیتی پایین تر از تصور بود، اما بازیکنان و مربیان جوانی آمدند که در آینده به فوتبال ایران کمک می کند.


فاضلی در ادامه گفت: ما امروز یک دروازه بان 18 ساله را در برابر تیم آسیایی فولاد بازی دادیم. خودتان دیدید که چه عملکرد خوبی هم داشت. امیدوارم بستری فراهم شود که مربیان بتوانند به چنین بازیکنانی میدان دهند.


وی در پایان در خصوص شایعه پیشنهاد استقلال به مهدی رحمتی گفت: هر پیشنهادی برای آقای رحمتی بیاید، ایشان با پدیده قرارداد دارد و باید با این باشگاه مذاکره کنند. من هم هنوز شرایطم مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها