کد خبر : 1771352 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:25 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

تارتار: از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم

به پرسپولیس برای برد و قهرمانی تبریک می‌گویم. ما اسیر تجربه بازیکنان پرسپولیس شدیم و آنها به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کردند.

تارتار: از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی تارتار، سرمربی پیکان که امشب تیمش در ورزشگاه شهرقدس مغلوب پرسپولیس شد درباره‌ی روند بازی و شکست پس از 9 مسابقه صحبت کرد.

 

تارتار درباره‌ی کیفیت بازی گفت: بازی خوبی بود و تیم ما بازی را خوب شروع کرد اما متاسفانه به علت عدم تمرکز غافلگیر شدیم‌. تیم پرسپولیس بازیکنان باکیفیت و باتجربه دارد و توانستند در موقعیت‌هایی که به دست آوردند خوب عمل کنند و با گل زود هنگام، خیلی سریع از زیر فشار و استرس خارج شدند و استحقاق قهرمانی را داشتند. ماخیلی تلاش کردیم اما نشد. 

 

تارتار گفت: باید از هواداران سپاهان عذرخواهی کنم چون هرکاری کردیم، نشد. پرسپولیس در فینال آسیا بازی کرده، از موقعیت‌ها به راحتی نمی‌گذرد و بازیکنان آنها باتجربه هستند اما بازیکنان جوانی داریم. سپاهان هم در آزادی استقلال را شکست داد. پرسپولیس انگیزه بالایی نسبت به ما داشت و پیروز میدان شد.

 

تارتار درباره‌ی لیگ بیستم گفت: باهمه‌ی اتفاقاتی که افتاد؛ باید یک خسته نباشید به سازمان لیگ گفت چون لیگ ما لیگ بدی نبود و دوتیم تاروز آخر برای قهرمانی رقابت ‌می‌کردند و کیفیت بسیار خوبی داشت.

 

تارتار درباره‌ی قراردادش با پیکان گفت: قراردادم با پیکان تمام شده است و باشگاه پیشنهاد تمدید داده‌است حالا باید صحبت‌هایی انجام شود‌ و تصمیمات گرفته شود.خوش شانس نبودن و اشتباهات داوری به ما بسیار ضربه زد و همچنین داوری مارا اذیت کرد اما درانتهای فصل جای بسیار خوبی داریم و از کادرفنی، بازیکنان، مدیریت، پزشکی، تدارکات، اصحاب رسانه ممنونم و به همگی خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها