کد خبر : 1771355 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:31 | 34.4K بازدید | 8 دیدگاه

ما قهرمانی را در نیم فصل اول از دست دادیم

انتقادهای سیاوش یزدانی از دوران مربیگری فکری

مدافع استقلال به انتقاد از محمود فکری سرمربی سابق این تیم پرداخت و مدعی شد که آبی پوشان قهرمانی را در نیم فصل اول از دست داده اند.

انتقادهای سیاوش یزدانی از دوران مربیگری فکری

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی مدافع استقلال پس از شکست برابر سپاهان، به انتقاد از محمود فکری پرداخت. وی درباره این بازی گفت: این بازی برای حیثیتمان خیلی مهم بود. می‌دانستیم که احتمالاً پرسپولیس بازی اش را می‌برد و تمام تلاش ما این بود که از حیثیت و هویت خودمان دفاع کنیم. فکر می کنم بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می توانستیم 2، 3 گل بزنیم و بیشتر بازی در اختیار ما بود. 


اما در نیمه دوم که گل اول را خوردیم، سپاهان واقعاً عالی کار کرد و تیم ما شکلش را از دست داد. خدا را شکر که بیشتر گل نخوردیم. نمی‌دانم چرا آخر بازی اینطوری شد. شاید به خاطر شرایط جدول، بازیکنان ما کمی کار را ول کردند.


یزدانی درباره ناهماهنگی خط دفاع در آفسایدگیری و اشتباه مرادمند در محاسباتش گفت: وقتی تیمی گل می‌ خورد، یک نفر مقصر نیست. شاید خود من نباید آفسایدگیری می‌ کردم چون پشت ‌سرم را ندیده بودم. وقتی تیم گل می‌خورد، انگار همه با هم می‌خوریم. امروز شکل تیم ما به هم ریخت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.


مدافع آبی پوشان درباره جدایی او و توافق این بازیکن و رشید مظاهری با سپاهان و حتی برخورد گرم ساکت مدیرعامل سپاهان با او گفت: من سپاهان را دوست دارم و همه می‌دانند که چقدر به این تیم علاقه دارم اما این خبری که منتشر شد، شاید حاشیه‌سازی پیش از بازی با سپاهان بود. این بازی برای من خیلی مهم بود و من امروز حتی سمت نیمکت سپاهان هم نرفتم که حرف و حدیث پیش نیاید.


یزدانی درباره اتمام قرارداد و آینده اش گفت: فکر می کنم من حرف‌هایم را زده‌ام. هم من و هم چند بازیکن دیگر مشکلاتی داریم و ان‌شاءالله خیر است و یک اتفاق خوب بیفتد. 


وی درباره عملکرد استقلال در نیم فصل نخست گفت: همه می‌دانند ما قهرمانی را در نیم فصل اول از دست دادیم. زمانی که ما در صدر جدول بودیم، صدرنشینی واقعی نبود چون تیم‌های حریف از ما بازی‌های کمتری داشتند و ما در باد صدر جدول خوابیده بودیم. با این آماری که ما در نیم فصل دوم داشتیم، می توانستیم قهرمان شویم. ما در نیم‌فصل دوم مثل یک قهرمان بازی کردیم.


یزدانی در خصوص قول‌هایی که مددی به بازیکنان داده است، گفت: من آن روز در محل تمرین نبودم شرایط من با بقیه بازیکنان فرق می‌کند و باید ببینیم شرایط چگونه می شود.
مدافع استقلال درباره تفاوت عملکرد او در نیم فصل اول و دوم گفت: سرمربی در نیم فصل اول به دلایل غیر حرفه ای من را اخراج کرد که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم و خدا در این مورد قضاوت خواهد کرد. مربی حتی من را در لیست 18 نفر هم نمی‌گذاشت ولی سکوت کردم اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داده است. ما قهرمانی را در نیم فصل اول از دست دادیم.

دیدگاه‌ها