کد خبر : 1771367 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:44 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

مفسدان فوتبال ساعت ۲ و نیم شب بیانیه دادند؛

الهامی: در فوتبال باید مقابل عزیزان‌مان بایستیم!

سرمربی نساجی رقابت مقابل گل‌گهر را یک بازی پاک عنوان کرد.

الهامی: در فوتبال باید مقابل عزیزان‌مان بایستیم!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از تساوی ارزشمند خارج از خانه تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: به سازمان لیگ خسته نباشید می‌گویم که مسابقات سرانجام به پایان رسید. خیلی خوشحالم که بعد از چندین سال به استان کرمان آمدم و این ساختار خیلی خوب را اینجا دیدم. گل‌گهر یکی از تیم‌هایی است که خیلی زود آسیا را خواهد دید. قلعه‌نویی برای من همیشه عزیز و الگوی من بود، اما این فوتبال امروز نشان داد که باید مقابل عزیزترین‌های خودمان هم بایستیم.

 

او ادامه داد: به همه ثابت شد که هیچ انگی به من و قلعه نویی نمی‌چسبد. متاسفم برای کسانی که ساعت ۲ و نیم شب بیانیه دادند. آنها خودشان از مفسدان فوتبال ایران هستند. امروز فوتبالی را دیدیم که از بهترین‌های لیگ برتر بود.  هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند. امیدوارم قلعه‌نویی و تیمش همیشه موفق باشند.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: بازی کاملاً تاکتیکی بود. آنها چند بار سیستم خود را تغییر دادند و ما هم همین کار را کردیم. بازی خیلی خوبی بود، هرچند در پایان خوشایند گل‌گهری‌ها نشد. این فوتبال می‌گذرد و شرافت است که می‌ماند. قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی تاریخ ایران است و نمی‌توان موفقیت‌هایش را نادیده گرفت. برای تیم گل‌گهر در جام‌ حذفی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر، ابراز کرد: امروز شاگردانم بازی کردند که کیفیت بالایی داشت، چون امکانات و شرایط خوب بود. قول می‌دهم اولین و آخرین شرطم برای نساجی اصلاح زمین شهید وطنی است. اگر درست نشود، در این تیم نمی‌مانم. تیم من خارج از زمین خودش همه تیم‌ها غیر از پرسپولیس را برده یا مساوی کرده است. امروز هم فوتبال زیبایی را شاهد بودیم.

 

او یادآور شد: همه از فوتبال گل‌گهر لذت می‌برند؛ با وجود اینکه آنها از ما عقب افتادند، اما سیستم بازی‌شان بهم نخورد. ما خیلی خوب کار کردیم و شاگردانم نشان دادند که چقدر با شرف هستند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و معتقدم باید جلوی آنها سجده کرد. شرمساری برای کسانی ماند که به ما انگ می‌زدند. این انگ‌ها به بچه‌های ناز‌ی‌آباد نمی‌چسبد. بابت انگ‌هایی که زده شد، خیلی ناراحتم و نمی‌توانم آن را هضم کنم. شاید بازی از نظر جدولی اهمیتی برای ما نداشت اما خدا شاهد است که تا صبح نخوابیدم. 

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: امیدوارم گل‌گهر در جام حذفی موفق باشد چون لیاقتش را دارد. خوشحالم که توانستم به قولی که به مردم مازندران و مرحوم دست‌نشان در روز تشییع جنازه‌اش دادم، عمل کنم. در آن روز به دست‌نشان گفتم قول می‌دهم که اجازه ندهم یادگارش از بین برود. یادگار آن مرحوم را حفظ کردم و این موفقیت را به روح نادر تقدیم می‌کنم. امیدوارم روحش در آن دنیا در آرامش باشد. هرچند سال‌ها به نادر هم چنین انگ‌هایی زدند اما در نهایت رو سیاهی به ذغال ماند.

 

الهامی در خصوص داوری دیدار با گل‌گهر گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم، چون از روز اول هم صحبت نکردم. کارشناسان باید نظر بدهند.

دیدگاه‌ها