کد خبر : 1771373 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:52 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

تلخ تر از زهر برای حسین ماهینی (عکس)

در شبی که پرسپولیس در استادیوم شهدای شهر قدس قهرمان شد حسین ماهینی بازیکن سابق این تیم به همراه سایپا به لیگ یک سقوط کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این برای حسین ماهینی خیلی تلخ بود. حتی تلخ تر از زهر! حسین ماهینی که بعد از جدایی از پرسپولیس در تعطیلات زمستانی فصل گذشته راهی نساجی شد به همراه این تیم به نهمی لیگ برتر دست یافت و به نظر می رسید برای ادامه حضور در نساجی با تیم مازنی به توافق برسد به خصوص که نساجی در تهران تمرین می کرد و مدافع سابق پرسپولیس می توانست در کنار خانواده اش باشد. اما جدایی بازیکنان شاخص از نساجی و خالی شدن تیم مازنی از بازیکنان شاخص حسین ماهینی را نسبت به تمدید قرارداد خود دچار تردید کرد و در نهایت تصمیم گرفت با سایپا قرارداد امضاء کند. حسین ماهینی اصلا تصور نمی کرد آخر و عاقبتش به همراه سایپا سقوط به لیگ یک باشد و اگر این موضوع را می دانست همان ابتدای فصل قراردادش را با نساجی تمدید می کرد. 

 

حسین ماهینی پیش از این به همراه پرسپولیس و حتی ذوب آهن موفقیت های متعددی در فوتبال داشت و اصلا پیش بینی نمی کرد روزی به خاطر سقوط به همراه سایپا به لیگ یک سرش را پایین بگیرد و ناراحت شود. البته فوتبال است. همه اتفاقات مطابق میل نیست و گاها برای بزرگ ترین بازیکن جهان هم اتفاق تلخ رخ می دهد و از همه مهمتر تنها تلاش های یک بازیکن منجر به دست یابی تیم به هدف نمی شود. بدون شک با این رخداد تلخ حسین ماهینی برای فصل بعدی تصمیم تازه ای خواهد گرفت.

 

1629016

دیدگاه‌ها