کد خبر : 1771384 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:09 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

این بساط سال آینده برچیده می‌شود؛

عزیزی خادم: با تولیدکنندگان انزجار برخورد می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که قوانین انضباطی قطعا در لیگ آینده محکم تر و مستحکم تر خواهند بود.

عزیزی خادم: با تولیدکنندگان انزجار برخورد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران درحاشیه جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت گفت: من هم قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک می گویم. خدمت همه دست اندرکاران عرض خدا قوت دارم. هم دوستان رسانه ای، هم رسانه ملی و هم تمامی باشگاه های فعال در لیگ برتر، تمامی دوستان در سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، تمام کمیته ها و ارکان فدراسیون فوتبال، جناب بهاروند و همکارانش که سال سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتند. با توجه به اینکه سالی است که بخشی از آن با بازی های تیم ملی فوتبال ایران تقارن پیدا کرده است.


وی گفت: جای بسیار خوشحالی است که ما در لیگ قهرمانان نمایندگان شایسته ای داریم که امیدوارم بتوانند نتایج مناسبی را که در خور شأن فوتبال کشور است کسب کنند. اما من فکر می کنم که مسابقاتی که به پایان رسید، شروعش با فدراسیون جدید نبود و یک بخش نزدیک به یک سوم آن را در فدراسیون جدید به عهده داشتیم.  یکی از مهم‌ترین مسائل این فدراسیون و چیزی که باید به آن توجه جدی کنیم، نهادینه کردن انضباط و استمرار بر عدالت است. باید خودمان را با روند عدالتی فدراسیون منطبق کنیم.


او ادامه داد: دیدید لیگ دسته دوم به خاطر نتایج رقم‌خورده، تعلیق شده است. ما مصلحت عامه را بر مصلحت‌اندیشی ترجیح می‌دهیم و فدراسیون قطعا در لیگ آینده به مسیری خواهد رفت که خیلی از این حواشی را جمع کند تا بتوانیم آن چیزی که شأن و شایسته فوتبال کشور است، آن نگاه تمدنی و فرهنگ اسلامی را ادامه دهیم. برای ما مسائل اخلاقی و انضباطی بسیار مهم است. از ارکان قضایی فدراسیون حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.


رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: قوانین انضباطی قطعا در لیگ آینده محکم تر و مستحکم تر خواهند بود. چون اتفاقاتی که در این مدت در فوتبال کشور شاهد آن بودیم، بخشی از آن زیبنده فوتبال ایران نبود و شایسته این فوتبال ملی و باشگاهی ما نبود که امیدواریم با یک نگاه جدی تر و قوی تر بتوانیم فضا را برای لیگ آینده برنامه ریزی کنیم. قطعا با هر بی نظمی و کسانی که قصد تولید انزجار و تنفر باشند، برخورد خواهیم کرد. مطمئن باشید در لیگ آینده این بساط برچیده خواهد شد. قطعا فدراسیون نه اغماض خواهد کرد و نه مماشات.


عزیزی خادم درباره درخواست تیم ها برای حضور VAR در لیگ برتر گفت: من نمی توانم تاریخ دقیقی را بگویم. ما کمیته بسیار قوی را فعال کردیم که خود آقایان فغانی و کامرانی فر عضو آن هستند و به شدت در حال کار بر روی این موضوع هستند. بخشی از آن دست ماست و بخش دیگر به تحریم و مسائل آن برمیگردد. ولی به شکل جدی این تیم حرفه ای که مستقر شده، در حال برنامه ریزی است ولی در روزهای آتی گزارش آن را منتشر می کنیم.

 

دیدگاه‌ها