کد خبر : 1771389 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:29 | 17K بازدید | 8 دیدگاه

فکر کردم با ۶۵ امتیاز قهرمان می‌شویم؛

نورافکن: ۲ سال دیگر در سپاهان می‌مانم

مدافع چپ سپاهان اعلام کرد به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه می‌دهد.

نورافکن: ۲ سال دیگر در سپاهان می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از برتری سپاهان مقابل استقلال درباره ناکامی تیمش در رسیدن به قهرمانی گفت: نتیجه گرفتن مقابل پایین جدولی‌ها تعیین کننده بود که اصلا نتوانستیم نتیجه بگیریم. مقابل نفت مسجدسلیمان ۴ امتیاز و برابر ماشین‌سازی ۲ امتیاز را از دست دادیم که حالا با کمبود آنها جام را از دست دادیم.

 

او در خصوص عملکردشان مقابل استقلال اظهار کرد: نمایش خوبی داشتیم؛ هدف ما برتری با اختلاف سه گل بود که خدا را شکر توانستیم برنده شویم. امیدوارم همین روند ادامه‌دار باشد و پس از دو، سه هفته استراحت، یک بدنسازی خوبی داشته باشیم.

 

مدافع سپاهان اضافه کرد: ما شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتیم ولی امیدوارم بدنسازی خوبی انجام بدهیم تا در هفت، هشت بازی ابتدایی فصل آینده به برتری برسیم و امتیاز جمع کنیم.

 

نورافکن در خصوص رقابت با وریا غفوری در جریان بازی ابراز کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما سعی داریم کاری که مربی می‌خواهد را انجام بدهیم و به دیگر مسائل فکر نمی‌کنم. مشکلی با ایشان نداشتم. باید داخل زمین با رقیب‌مان محکم بازی کنیم. من سعی می‌کنم احترام‌ها را حفظ کنم ولی نمایش محکمی داشته باشم.

 

او درباره گرفتن ۶۵ امتیاز در این فصل و ناکامی درقهرمانی گفت: من فکر می‌کردم با ۶۵ امتیاز بتوانیم قهرمان شویم و واقعا تمام تلاش خودمان را انجام دادیم ولی مردم اصفهان و تمام ایران اعتقاد داشتند که سپاهان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، اما استقلال و پرسپولیس هم زحمات خود را کشیدند و پرسپولیس با دو امتیاز بیشتر قهرمان شد.

 

مدافع چپ سپاهان اضافه کرد: اصلا جای ناراحتی ندارد و نباید به گذشته برگردیم. باید همین روند را ادامه دهیم. مربی ما فقط شرایط حال را در نظر می‌گیرد و امیدوارم در سال آینده پیشرفت بیشتری داشته باشیم و نمی‌گویم قهرمانی.

 

نورافکن در خصوص ادامه همکاری با سپاهان عنوان کرد: از حضور در سپاهان راضی هستم و برنامه دو ساله خوبی در اینجا دارم و دو فصل دیگر حتما در این باشگاه هستم ولی امیدوارم پس از آن پیشنهاد خارجی داشته باشم. در سپاهان راحت هستم و امیدوارم سال‌های بعد با پیشنهادهای خارجی از ایران بروم.

 

دیدگاه‌ها