کد خبر : 1771390 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:31 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

جشن بقای یک تیم جان سخت در اراک (عکس)

نفت مسجد سلیمان فصل را به خوبی به پایان برد. به این خاطر که در هفته پایانی هم موفق به شکست آلومینیوم در اراک شد و هم در جدول بازی ها باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند اگر نفت مسجد سلیمان در این بازی می باخت هم در جدول بازی ها باقی می ماند چرا که ذوب آهن به مس رفسنجان باخت و تیم سایپا نیز در تبریز و در برابر تراکتور شکست خورد. با این حال بیم پیروزی این دو تیم در برابر حریفان محمود فکری و شاگردانش را مجاب کرد برای برد به میدان بروند و در نهایت موفق به شکست آلومینیوم اراک شدند. این نتیجه موجب 31 امتیازی شدن نفت مسجد سلیمان و حضور در رده سیزدهم جدول شد.

 

1629046

 

نتیجه گیری در تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان سخت است به این خاطر که ردیف بودجه مشخصی ندارند و کادر فنی و بازیکنان همیشه از عدم پرداخت ها واهمه دارند و به جای اینکه روی مسایل فنی متمرکز شوند همیشه پیگیر دریافت حق و حقوق خود هستند. نفت مسجد سلیمان این فصل شروع خوبی با مجتبی حسینی داشت اما به خاطر همین مشکلات این مربی تصمیم به رفتن و حضور در ذوب آهن گرفت در غیر اینصورت بعید بود مجتبی حسینی تیم خوبی که ساخته بود را به این راحتی رها کند. در ادامه ناکامی های تیم با داریوش یزدی تشدید شد اما محمود فکری به هر زحمتی که بود تیم را در جدول بازی ها نگه داشت.

 

1629047

 

چه محمود فکری تصمیم به ادامه حضور در تیم نفت بگیرد یا راهی یک تیم دیگر شود باید گفت مسجد سلیمان خوش شانس بود که در جدول بازی ها باقی ماند. این تیم اگر تصمیم درستی برای مسایل مالی خود نگیرد در آینده با چالش جدی سقوط به دسته اول مواجه خواهد شد و شاید همیشه اقبال به سود این تیم نباشد. نفت بدون شک ردیف بودجه مشخصی پیدا کند و بازیکنان و کادر فنی دقیقا مشخص شود که چه زمانی دریافتی خواهند داشت می توانند روی مسایل فنی متمرکز شوند و در نهایت بهتر نتیجه بگیرند. این مشکلی است که در دیگر تیم های نفتی از جمله صنعت نفت و پارس جنوبی جم هم هویداست. به طوریکه صنعت نفت نتوانست نتایج خوب خود در دور رفت را تکرار کند و پارس جنوبی هم از صعود به لیگ برتر باز ماند.

دیدگاه‌ها