کد خبر : 1771404 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:45 | 49.2K بازدید | 15 دیدگاه

تا دقیقه 90 تمام تلاش خود را کردیم؛

نوری: هیچ تیمی زورش به پرسپولیس نمی رسد

هافبک تیم پیکان معتقد است که پرسپولیس مستحق کسب قهرمانی بود.

نوری: هیچ تیمی زورش به پرسپولیس نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، هافبک تیم پیکان که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد پس از پایان بازی امشب تیمش مقابل سرخ پوشان گفت: به تیم پرسپولیس و هوادارانش این قهرمانی را تبریک می گویم. آنها لیاقت این قهرمانی را داشتند. تیمی که در کل فصل یک باخت متحمل می شود و بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد مستحق قهرمانی است.

 

وی افزود: پرسپولیس از سپاهان مستحق تر بود و توانست قهرمان شود. بچه های ما تا دقیقه 90 تمام تلاش خود را کردند و یک بازی جوانمردانه انجام دادند. ولی وقتی هیچ تیمی زورش به پرسپولیس نمی رسد نباید توقع داشته باشیم که تیم پیکان زورش به پرسپولیس برسد. ما فقط می توانستیم تمام تلاش مان را بکنیم که این کار را کردیم.

 

هافبک پیکان در مورد شرایط تیم خودش تاکید کرد: شرایط خدا را شکر خوب است. آقای مقیمی قول دادند که بودجه تیم را بالاتر ببرند. فکر می کنم بعد از ماشین سازی از نظر بودجه ضعیف ترین تیم لیگ برتر بودیم. مقام هفتمی اما مقام خیلی خوبی برای تیم جوان پیکان بود. امیدوارم که فصل بعد بتوانیم تیم را بهتر و قدرتمندتر ببندیم.

 

نوری در مورد برخی حرف و حدیث ها در مورد کم کاری پیکانی ها مقابل پرسپولیس گفت: ما همه تلاش خود را کردیم. اگر زورشان می رسید خودشان پرسپولیس را شکست می دادند. خیلی خوب بازی کردیم ولی زورمان نرسید. آنها خوب بازی کردند و قهرمان شدند.

 

دیدگاه‌ها