کد خبر : 1771408 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:51 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

قول‌ دادند که هفته بعد پول بدهند؛

نریمان جهان: استقلال قهرمان جام حذفی شود

هافبک تیم تراکتور از مدیران باشگاه خواست تا توجه بیشتری به بازیکنان داشته باشند.

نریمان جهان: استقلال قهرمان جام حذفی شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در شرایطی بازی هفته سی ام خود مقابل سایپا را برگزار کرد که بازیکنان این تیم شب بازی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان، اردو را ترک کرده بودند. با وساطت صورت گرفته اما ظهر روز بازی، بازیکنان شاکی به اردوی تیم برگشتند تا تراکتور در برابر سایپا با تمامی نفرات خود به میدان رفته و 5 بر یک این تیم را شکست دهد. سامان نریمان جهان که در حال حاضر یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیمش است در پایان بازی در مورد شرایط یاد شده در تراکتور صحبت کرد.

 

سامان نریمان جهان در حالی صحبت های خود را شروع کرد که اسدی در چند متری او حضور داشت و از هم تیمی خود می خواست تا با توجه به اینکه جزو باتجربه های تیم است، در مورد شرایط سخت این فصل صحبت کند. هافبک تراکتور صحبت های خود را این گونه شروع کرد: بازی سختی بود. سایپا برای نیفتادن و ما برای سهمیه آسیا می جنگیدیم. سرنوشت تیم سایپا هم در دست ما بود ولی خوشحالیم که بچه ها علیرغم اتفاقات اخیر، با شرف و وجدان بازی کردند.

 

وی ادامه داد: بحران مالی در کل کشور وجود دارد. خیلی از بچه ها در داری و نداری ساختند و شاید بعضی وقت ها به همدیگر کمک می کردیم ولی وقت آن رسیده که بگوییم باشگاه باید کمی بیشتر به ما توجه کند. شرف این بازیکنان را دیدید که با این وضع چهارم شدیم. خدا خواست که ما چهارم شویم و استقلال هم قهرمان جام حذفی می شود تا ما دوباره انشالله آسیایی شویم. دست تک تک بچه ها را می بوسم و به شرف شان درود می فرستم.

 

هافبک تراکتور در مورد میزان دریافتی بازیکنان در این فصل گفت: من تا الان 50 درصد دریافتی داشته ام. فصل تمام شده و فکر می کنم بیشترین دریافتی بچه ها هم حدود 60 درصد باشد. از آقای نظمی و زنوزی درخواست می کنم که توجه بیشتری به این بازیکنان که با جان و دل کار می کنند داشته باشند.

 

نریمان جهان در پایان تاکید کرد: آقای نظمی برای هفته بعد قول هایی داده اند که انشالله عملی خواهد شد و مبالغ باقیمانده به حساب بچه ها واریز خواهد شد. بچه ها واقعا مشکل دارند؛ بعضی ها قراردادشان هم کم است و انشالله که این مشکلات حل شود. از مدیران باشگاه درخواست می کنم که بیشتر به فکر بچه ها باشند.

دیدگاه‌ها