کد خبر : 1771422 | 09 مرداد 1400 ساعت 02:31 | 125.8K بازدید | 6 دیدگاه

یک سرهنگ را هرگز دستکم نگیر؛

پایان باورنکردنی فیروز در لیگ!

سرمربی تراکتور پایانی باور نکردنی را رقم زده و تیمش را با رتبه چهارم لیگ بیستم تحویل داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روی نیمکت خود در فصل جاری، تغییرات گسترده و بیش از حدی را تجربه کرد. این تیم با علیرضا منصوریان شروع کرد؛ پنج هفته بعد مسعود شجاعی را به عنوان بازیکن – سرمربی انتخاب کرد و تا پایان نیم فصل با او ادامه داد؛ در نیم فصل دوم رسول خطیبی روی نیمکت تراکتور نشست و در هفته های پایانی شاهد جایگزینی فیروز کریمی با او بودیم.

 

فیروز کریمی که طی این مدت بیشتر او را در برنامه های تلویزیونی می دیدیم تا کنار مستطیل سبز، در روزهای پایانی اردیبهشت به عنوان مشاور فنی به کادر رسول خطیبی اضافه شد اما خیلی زود به دلیل آن چه که مشکلات مالی عنوان شد، تراکتور را ترک کرد. با استعفای غیر منتظره رسول خطیبی اما فیروز کریمی یک بار دیگر به تراکتور بازگشت؛ این بار به عنوان سرمربی.

 

1629092

 

بعد از باخت به پدیده و استعفای رسول خطیبی، تراکتور اولین بازی خود با هدایت فیروز کریمی را مقابل ذوب آهن در هفته بیست و پنجم برگزار کرد و موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد. این یک شروع خوب برای کریمی بود که برای آسیایی کردن تراکتور، رقبای سرسختی را پیش روی خود می دید. او بعد از برد مقابل ذوب آهن، 5 بازی سرنوشت ساز پیش رو داشت که در 3 بازی به پیروزی رسید؛ کسب برد مقابل آلومینیوم و گل گهر طی هفته های آخر شانس کسب سهمیه را برای تراکتور بالا برد تا اینکه این تیم در تهران مقابل پرسپولیس شکست خورد. شکست مقابل پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی تراکتور را تا رده ششم پایین آورد و شانس کسب سهمیه را به حداقل رساند.

 

صحبت های عجیب کریمی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس باعث شد تا او در هفته پایانی از همراهی تیمش محروم شود؛ شاگردان کریمی اما در شبی که او از روی سکوها آنها را هدایت می کرد توانستند شکست سنگین 5 بر یک را به سایپا تحمیل کرده و با توجه به توقف گل گهر و فولاد، رتبه چهارم را مال خود کنند؛ این بهترین نتیجه ای بود که فیروز کریمی در شرایط و فرصت موجود می توانست در تراکتور رقم بزند. حال اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، سهمیه آسیایی، یادگاری کریمی برای تراکتوری ها خواهد بود.

 

1629093

دیدگاه‌ها