کد خبر : 1771438 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:17 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

سفر مجازی هواداران به المپیک توکیو 2020 (عکس)

تکنولوژی جدید باعث شده ورزشکاران در المپیک توکیو احساس دوری از خانواده و دوستان خود را نداشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تکولوژی ویدئویی جدید در رقابت های المپیک به ورزشکاران این امکان را می دهد تا لحظات پیروزی و البته شکست و ناراحتی خود را در همان لحظه با دوستان و خانواده خود در خانه به اشتراک بگذارند. با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا در ژاپن و شهر توکیو، رقابت های المپیمک این دوره برای اولین بار بدون حضور تماشاگران و البته خانواده و افراد نزدیک به ورزشکاران شرکت کننده برگزار شده تا آنها فضایی متفاوت را نسبت به ادوار قبلی تجربه کنند.

 

اما این فناوری جدید باعث شده خانواده و دوستان ورزشکاران بتوانند بازی های المپیک را از نزدیک و البته به صورت مجازی تماشا کرده و علیرغم دوری، احساسات خود را خیلی سریع و به صورت زنده به یکدیگر منتقل کنند.

 

1629149

 

این تکنولوژی حتی باعث شده تماشاگران قادر به اندازه گیری ضربان قلب ورزشکاران هنگام برگزاری این رقابت های پرفشار نیز باشند. صفحه های نمایش بزرگی در سالن های برگزاری مسابقات تعبیه شده و از این طریق ورزشکاران با دوستان و هواداران خود در ارتباط هستند.

 

تام دالی ، دارنده مدال طلای بخش شیرجه از جمله ورزشکارانی بود که روبروی مانیتور رفته و با خانواده شادمان خود را پس از کسب موفقیت ارتباط برقرار کرد. وقتی او به روی استیج می رفت، صدای طرفداران تام شنیده می شد که فریاد می زدند یا مدال خود را به ما نشان می دهید؟

 

1629148

 

آرنو کامنگا از هلند نیز پس از کسب مدال نقره در فینال 100 متر قورباغه مردان با دوستان خود این موفقیت را جشن گرفته و گفت: "تصویر آنها روی صفحه نمایش بود و این اتفاق واقعا ویژه ای است. من می دانستم که آنها در کنار من هستند، اما این ملاقات بلافاصله پس از مسابقه و پس از کسب مدال، شگفت انگیز بود. آنها برای من افرادی خاص من هستند، خانواده، دوستان و حتی مربی قدیمی من. موفقیت در رشته شنا واقعا خوشحال کننده است، اما تقسیم این موفقیت با خانواده ، دوستان و عزیزان، شرایط را بهتر می کند."

 

1629146

 

1629147

دیدگاه‌ها