کد خبر : 1771441 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:27 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا مثل برادرم است اما داداشم نیست 

نقی زاده: 4 امتیاز برای سهمیه کم آوردیم

هافبک مس رفسنجان می گوید با اینکه کار برای تیم های تازه لیگ برتری شده سخت است اما آن ها فقط چند امتیاز برای کسب سهمیه آسیایی کم آوردند.

نقی زاده: 4 امتیاز برای سهمیه کم آوردیم 

 به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان موفق به شکست ذوب آهن و کسب رتبه تک رقمی در جدول شد میثم نقی زاده در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت:  بازی خوبی بود.  ذوب‌آهن هم تیم خوب و با کیفیتی است و خدا را شکر در لیگ ماندگار شدند. ما هم سعی کردیم عدالت را اجرا کنیم و بازی را بردیم و سقوط در این فصل قسمت سایپا بود.


او در مورد مشکلی که برای اتوبوس مس رفسنجان در فولادشهر به وجود آمده بود ادامه داد: نه مشکلی پیش نیامده بود اتوبوس ۲,۳ دقیقه دیر آمد اما خدا را شکر سر موقع به بازی رسیدیم.


هافبک مس رفسنجان در مورد عملکرد این تیم به عنوان تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر بود و کسب رتبه تک رقمی عنوان کرد: شرایط برای تیم هایی که سال اول به لیگ برتر می آیند کمی سخت است ولی تیم ما ساختار خیلی خوبی داشت و خدا را شکر توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم حتی اگر در نیم فصل دوم در یکسری از بازی‌ها نتیجه می گرفتیم می‌توانستیم بهتر از این هم عمل کنیم. ما با تیمی که شانس کسب سهمیه داشت کلا ۴ امتیاز اختلاف داشتیم شرایط پیش آمد که یک مدت نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی خدا را شکر که شب گذشته توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم و در رتبه هشتم بایستیم. امیدوارم سال بعد هم بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.مجموعه مس بسیار زحمت کشید. شاید اسم کادر پزشکی و تدارکات کمتر برده شده ولی آنها هم خیلی زحمت کشیدند . یک تشکر ویژه از همه بازیکنان می کنم که امسال خیلی اذیت شدند.


نقی زاده که با دیگر هم‌تیمی‌ اش یعنی علیرضا نقی زاده تشابه فامیلی دارد در پاسخ به این سوال که آیا با هم نسبتی نیز دارند یا خیر افزود: خیر! علیرضا بچه تبریز است و من بچه مرند هستم. سال ۹۴ هم در گسترش‌فولاد من و علیرضا با هم بودیم .فامیلی ما یکی است ولی با هم نسبتی نداریم اما او همانند برادر کوچکتر من است. علیرضا بچه دوست داشتنی و یک بازیکن با کیفیت است و امیدوارم همیشه موفق باشد.

دیدگاه‌ها