کد خبر : 1771444 | 09 مرداد 1400 ساعت 09:48 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

نصرتی: این تیم در حد قهرمانی آسیاست

بازیکن اسبق پرسپولیس با ستایش عملکرد شاگردان گل محمدی این تیم را شایسته قهرمانی در آسیا دانست.

نصرتی: این تیم در حد قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص برتری دو بر صفر سرخپوشان مقابل پیکان و کسب پنجمین قهرمانی متوالی گفت: پرسپولیس با همان شیوه همیشگی بازی کرد و گل زودهنگامی که زده شده اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داد. شاگردان گل محمدی مثل همیشه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در خلق موقعیت هم موفق بودند. 


نصرتی با تحسین عملکرد ساختار دفاعی سرخپوشان تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل با کلین شیت های قابل توجه و آمار خوب خط دفاعی اش توانست به یکی مستحکم ترین تیم ها تبدیل شود. حامد لک، سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان بازیکنان موثری بودند که به لطف درخشش آنها پرسپولیس توانست پنجمین قهرمانی خود را مسجل کند. 


مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به مولفه ثبات و تحکیم ساختار تیمی گفت: پرسپولیس سالهاست به بلوغ تاکتیکی رسیده و سازمان یافته ترین تیم ایران است. شما می بینید این ساختار به قدری دقیق کار می کند که هر بازیکنی که به تیم تزریق می شود می تواند اثربخش باشد. مثل فرشاد فرجی که در چند هفته اخیر جایگزین بازیکن بزرگی مثل سیدجلال شده است. 


نصرتی درباره بهترین بازیکن فصل پرسپولیس هم تصریح کرد: بی شک احمد نوراللهی موثرترین بازیکن این فصل بوده. او با 10 گل زده و 5 پاس گل یک بازیکن تمام عیار و یک الماس ارزشمند در ترکیب سرخپوشان بود.


وی درباره آینده تیمی که 5 بار قهرمان متوالی لیگ برتر شده گفت: این طبیعی است که برخی بازیکنان در پایان فصل اسم را ترک کنند اما لازم است بر اساس نیاز کادر فنی بازیکنان کلیدی حفظ شوند و با مطالعه درست بازیکنان جایگزین مناسب هم جذب شوند. 


مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم تراکتور را نیز دارد ابراز امیدواری کرد با قهرمانی استقلال در جام حذفی این تیم نیز به رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دیدگاه‌ها