کد خبر : 1771451 | 09 مرداد 1400 ساعت 10:10 | 41.9K بازدید | 8 دیدگاه

امیری با تلاش باشگاه در پرسپولیس می‌ماند

وحید امیری یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران و چپ پای فناناپذیر پرسپولیس است.

 امیری با تلاش باشگاه در پرسپولیس می‌ماند 

به گزارش "ورزش سه"، امیری که با توجه به شرایط سنی دیگر احتمال کمی دارد از جمع سرخپوشان جدا بشود، بعد از گذراندن یک فصل طولانی و حضور در جبهه های مختلف با آغاز تعطیلات لیگ برتر نفسی تازه خواهد کرد تا دوباره با شرایط بدنی ایده آل خود را برای مسابقات تیم ملی و همچنین بازی های آسیایی پرسپولیس آماده کند.


امیری که در فصل گذشته با رقمی معقول در پرسپولیس باقی مانده بود، دیشب به خبرنگاران گفت که دوست دارد در این تیم باقی بماند و امیدوار است که شرایطش به گونه ای پیش برود که تغییری در این موضوع ایجاد نشود. او گفت: باشگاه باید تمام تلاشش را بکند تا این تیم را برای فصل آینده حفظ کند چرا که در تیم ما پتانسیل بالایی برای ادامه موفقیت ها وجود دارد.


خبرنگاران که به دنبال پیدا کردن نکته ای از حرف های امیری بودند، از او باز هم درباره احتمال جدایی سوال کردند که امیری گفت: الان فقط وقت شادی کردن است و باید کاری کنیم تا هوادارانمان از این قهرمانی لذت ببرند و خدایی نکرده کامشان تلخ نشود. قهرمان شدن در لیگ برتر حس و حال ویژه ای دارد و امسال با همه سختی هایی که داشتیم، توانستیم برای پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببریم که این موضوع واقعا ارزشمند است.

دیدگاه‌ها