کد خبر : 1771452 | 09 مرداد 1400 ساعت 10:13 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

انتظارها به سر رسید؛ فرنگی کاران در خط استارت

نبرد احتمالی سنگین وزن ایرانی با غول کوبایی

قرعه کشی اوزان 60 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

نبرد احتمالی سنگین وزن ایرانی با غول کوبایی 

به گزارش "ورزش سه"، انتظارها بالاخره به سر رسید و از فردا کشتی ایران کار خود را در رقابت های المپیک توکیو آغاز می کند. در روزهایی که ایران تشنه کسب مدال است، همه منتظر ورود کشتی گیران هستند و این اتفاق از فردا با حضور 2 تن از فرنگی کاران روی تشک رخ خواهد داد. 


امروز این دو شاگرد محمد بنا که باید فردا تا مرحله نهایی مبارزه کنند، رقبای خود را بعد از انجام قرعه کشی شناختند. 


در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2019 در دور نخست به مصاف آرمن ملکیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لنور تیموراف از اوکراین و المورات تاسمرادف از ازبکستان می رود. در این وزن 15 نفر حضور دارند و به نظر می رسد نجاتی مسیر نسبتا همواری برای رسیدن به نیمه نهایی داشته باشد.


در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی و میخایین لوپز از کوبا می رود.

 

1629169


در این وزن 15 نفر حضور دارند و بدون شک اتفاق ویژه می تواند رویارویی امین میرزازاده جوان از ایران با لوپز از کوبا باشد. این فرنگی کار 38 ساله کوبایی که سه طلای المپیک را در کارنامه دارد، برای کسب چهارمین طلای خود به توکیو پای گذاشته و رویارویی او با فرنگی کار ایرانی از جذابیت های خاصی برخوردار است. 


این مسابقات از ساعت 6:30 صبح فردا به وقت ایران آغاز می شود و مسابقات تا مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها