کد خبر : 1771457 | 09 مرداد 1400 ساعت 10:31 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

موفقیتی که نظر مردم ژاپن را عوض کرد

مردم ژاپن بر خلاف روزهای پیش از المپیک، حالا موافق برگزاری این تورنمنت شده اند.

موفقیتی که نظر مردم ژاپن را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته از رقابت های المپیک توکیو 2020 سپری شده و علیرغم بروز برخی شایعات پیش از مسابقات مبنی بر احتمال لغو المپیک، این تورنمنت با هیحان فراوانی در حال برگزاری است. اما جالب اینجاست انگار نظر مردم ژاپن نیز در مورد برگزاری این رقابت ها تغییر کرده و حالا آنها موافق تصمیم دولت این کشور شده اند.

 

در آستانه شروع بازی ها، نتایج نظرسنجی نشان می داد اغلب مردم این کشور از تصمیم دولت برای برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی در بحبوحه وضعیت اضطراری کرونا ناراضی هستند. اما حالا تماشای مسابقات و پیگیری مردم از تلویزیون موید آن است که شور و شوق فراوانی در ژاپن حاکم شده و هواداران این کشور در حال پیگیری مسابقات از طریق رسانه ها هستند.

 

البته ورزشکاران ژاپنی نیز با درخشش خود نقش مهمی در این تغییر داشته اند. ژاپن در حال حاضر موفق به کسب 17 مدال طلا شده که یک رکورد در ورزش این کشور محسوب می شود و همین موفقیت باعث شده آنها بعد از چین و حتی بالاتر از آمریکا در رده دوم رده بندی کلی کسب مدال قرار بگیرند. در خیابان های توکیو، بسیاری از هواداران ضمت رعایت پروتکل های بهداشتی، موفقیت ورزشکاران کشور خود را جشن می گیرند و به نظر می رسد عقیده مردم در مورد برگزاری المپیک عوض شده است.

 

1629178

دیدگاه‌ها