کد خبر : 1771461 | 09 مرداد 1400 ساعت 10:39 | 61.5K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیسی های سابق به دور از جشن قهرمانی (عکس)

شایان مصلح و محمد نادری که در نیم فصل دوم لیگ هیجدهم خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می دادند، روز گذشته در لباس رقیب، از جشن قهرمانی دور بودند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و پرسپولیس یکی از حساس ترین نبردهای تاریخ بیست دوره لیگ برتر بر سر کسب عنوان قهرمانی را برگزار کردند که در نهایت سرخپوشان تهرانی در روز پایانی، موفق شدند برای پنجمین دوره متوالی، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند.


در یکی از دیدارهایی که می توانست تکلیف قهرمان لیگ بیستم را مشخص کند، استقلال و سپاهان در هوای بارانی استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که زردپوشان اصفهانی با وجود برتری دو بر صفر برابر حریف خود، دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند و شاگردان گل محمدی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.


در دیدار سپاهان و استقلال، شاهد تقابل بعضی از هم تیمی های سابق با یکدیگر بودیم که در این میان، برخورد شایان مصلح و محمد نادری در نوع خود جالب توجه بود. در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و با نظر برانکو ایوانکوویچ، محمد نادری از تیم کورتریک بلژیک به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست و به همراه شایان مصلح و سیدجلال حسینی و همچنین شجاع خلیل زاده، در خط دفاعی پرسپولیس به میدان رفتند.

 

1629189


در پایان آن فصل، نادری و مصلح جام قهرمانی را بالای سر بردند ولی شایان در انتهای فصل و نادری نیز یک فصل بعدتر از جمع پرسپولیسی ها جدا شدند. دو بازیکنی که در روز قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم و در بازی با پارس جنوبی جم در کنار هم به میدان رفتند، روز گذشته در لباس دو رقیب پرسپولیس و چند کیلومتر دورتر از جشن قهرمانی این تیم در استادیوم خالی آزادی حضور داشتند.


نادری که در انتقالی جنجالی راهی رقیب دیرینه سرخپوشان یعنی استقلال شد و مصلح نیز برخلاف میل باطنی خود و با تصمیم کادرفنی جدید، از جمع پرسپولیسی ها جدا شد، غایبین پنجمین جشن قهرمانی متوالی سرخ ها بودند که لباس رقیب تیم سابقشان را بر تن داشتند و در نهایت دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها