کد خبر : 1771468 | 09 مرداد 1400 ساعت 11:23 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

الهلال: شکست برابر هرتابرلین؛ دیدار با لایپزیش

تیم فوتبال الهلال در دیداری دوستانه به مصاف هرتابرلین رفت و با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.

الهلال: شکست برابر هرتابرلین؛ دیدار با لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان که در اردوی آماده سازی در کشور اتریش به سر می برد، پس از پیروزی در دو بازی دوستانه خود مقابل تیم های زلزنیکار صربستان و آیلیریا لیوبلیانا اسلوونی به پیروزی دست یافته بود، در سومین بازی خود با هرتابرلین آلمان روبرو شد و با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد.


در این بازی که در دو تایم 40 دقیقه ای برگزار شد، ابتدا موسی مارگا در دقیقه 7 و سپس بافتیمبی گومیس در دقیقه 70 دو مهاجم خارجی و خطرناک الهلال گل های این تیم را وارد دروازه حریف کردند. تیم فوتبال هرتابرلین که 24 ساعت پیش از تقابل با الهلال موفق شده بود با نتیجه 4 بر 2 از سد لیورپول با تمام ستارگانش عبور کند، مقابل الهلال با تیم دوم خود به زمین مسابقه آمد.

 

1629204


الهلال در این بازی با ترکیب عبد الله المعیوف، محمد البریک، جانگ هیون سو، علی البلیهی، ناصر الدوسری، عبد الله عطیف، محمد کانو، آندره کاریلو، لوسیانو ویتو، موسى مارگا و صالح الشهری پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می رسد تقریبا ترکیب اصلی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال به همین منوال خواهد بود.


اردوی آماده سازی الهلال با یک دیدار دوستانه مقابل تیم دیگری از آلمان به پایان می رسد. این تیم قرار است فردا بعد از ظهر در یک بازی دوستانه مقابل لایپزیش آلمان به میدان برود. تیمی که فصل گذشته پس از بایرن مونیخ، عنوان نائب قهرمانی بوندس لیگا را از آن خود کرد. البته این بازی در دو زمان 30 دقیقه ای برگزار خواهد شد.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور و در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

 

1629205

دیدگاه‌ها