کد خبر : 1771470 | 09 مرداد 1400 ساعت 11:36 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

جولان اخبار بی‌پایه در فوتبال عراق

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق چه کسی می شود؟ هر روز در این خصوص اخبار جدیدی مخابره می شود شاید به این دلیل که فدراسیون فوتبال عراق توسط کمیته عادی سازی اداره می شود.

جولان اخبار بی‌پایه در فوتبال عراق

به گزارش "ورزش سه"، البته هیچ یک از اخبارها در روزهای گذشته مورد تایید رسمی فدراسیون فوتبال عراق قرار نگرفته و بیشتر منابع آن شبکه های اجتماعی و خبرنگارانی هستند که در حوزه فوتبال فعالیت می کنند. در تازه ترین خبر پایگاه شفق نیوز عراق مدعی شد وزیر ورزش و رئیس هیئت عادی‌سازی فدراسیون فوتبال این کشور به منظور توافق با دیک اددوکات هلندی راهی مادرید شدند.

 

این در حالی است که پیش تر رسانه های عراقی خبر از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی این کشور داده بودند و این حضور را محرز دانسته بودند. نکته جالب اینکه اددوکات مربیگری را کنار گذاشته و اینروزها مشغول استراحت و رسیدگی به کارهای شخصی است اما پایگاه خبری شفق نیوز نوشت: به گفته یک منبع نزدیک به وزارت ورزش، عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان به همراه ایاد بنیاد رئیس هیئت عادی‌سازی فدراسیون بامداد شنبه بغداد را به مقصد اسپانیا ترک کردند و تا ساعاتی دیگر وارد مادرید خواهند شد.

 

به گفته این منبع هدف از سفر به اسپانیا گفت‌و‌گو و توافق با سرمربی جدید تیم ملی عراق است که کسی جز اددوکات هلندی نخواهد بود.درجال و بنیان امروز با اددوکات 74 ساله ملاقات خواهند کرد، مربی که پیش از این اعلام کرده بود از عرصه مربیگری خداحافظی می‌کند، اما در این مورد تجدیدنظر کرده است.همچنین یک منبع نزدیک به وزارت ورزش عراق در گفت و گو با پایگاه خبری السومریه این کشور نیز اعلام کرد به نظر می‌رسد ماجرای حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال عراق منتفی شده است.

 

اما این اخبار زمانی قابل باور خواهد بود که به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام شود. بدون شک تا زمان اعلام خبر رسمی سرمربی تیم ملی عراق از سوی فدراسیون فوتبال این کشور شاید اخبار متعددی در این زمینه رسانه ای شود. 

 

عراق یکی از همگروه های ایران در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 است. بر اساس تصمیم فیفا این تیم باید بازی های خانگی خود را در دوحه برگزار کند و برگزاری بازی در شهر بصره با تایید فیفا روبرو نشده است.

دیدگاه‌ها