کد خبر : 1771477 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:00 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام به بازیکنان فولاد: بچه ها! وقت نداریم

در جریان بازی حساس پدیده و فولاد اتفاقی رخ داد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

نکونام به بازیکنان فولاد: بچه ها! وقت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پدیده وفولاد روز گذشته در هفته پایانی لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند تا شانس کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر برای فولاد از بین برود. در جریان این مسابقه درگیری نفرات دو تیم پدیده و فولاد در دقیقه ۷۴ منجر به اتفاق عجیبی شد.


وقتی بازیکنانی از هر دو تیم با اعلام خطای مهاجمین فولاد توسط داور با یکدیگر درگیر شدند، سرمربی میهمان که در تکاپوی کسب پیروزی و جایگاه چهارمی لیگ برای سهمیه احتمالی بود شخصا وارد عمل شد تا این غائله را هرچه زودتر بخواباند.


درین لحطه نکونام با هل دادن حردانی او را به سمت نیمکت فرستاد و همانجا نیز دستور تعویض او را داد. نکونام با این حرکت قصد داشت خیلی سریع بازی دوباره به جریان بیفتد چرا که فولاد با یک گل می توانست به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ بیستم دست یابد. نکونام به بازیکنانش می گفت: «بچه ها وقت نداریم» و به این شکل آنها را رو جلو هدایت می کرد.


این حرکت نکونام هم مانع دریافت کارت زرد برای بازیکن خاطی اش نشد و او در ورود مجدد به زمین توسط داور جریمه شد و سپس خیلی زود تعویض شد تا روند هجومی فولاد حفظ شود.


هرچند در نهایت دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت و فولاد خوزستان به رتبه ای بهتر از ششمی دست پیدا نکرد اما تمرکز و تلاش نکونام برای کسب نتیجه با این ترفند جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها