کد خبر : 1771482 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:05 | 100.9K بازدید | 11 دیدگاه

فدراسیون دو هفته قبل از المپیک مرا بهم ریخت

بغض و گریه نجمه خدمتی درسالن تیراندازی توکیو!

بانوی تیرانداز ایرانی معتقد است تصمیم اشتباه فدراسیون باعث شده تا او شانسی برای کسب مدال در توکیو نداشته باشد.

بغض و گریه نجمه خدمتی درسالن تیراندازی توکیو!

به گزارش "ورزش سه"، نجمه خدمتی پس از حذف از در مرحله مقدماتی تیراندازی با تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان اظهار داشت:ما حتما باید با فشنگ تمرین کنیم تا لگد سلاح و وزش باد را کنترل کنیم و در نهایت بهترین عملکرد را داشته باشیم و به خاطر نداشتن تجربه، کارمان سخت شد. وقتی باد شروع شد کمی شرایط سخت و باعث شد تا از نظر ذهنی نیاز به آمادگی داشته باشم و باید ذهنی خودم را آماده می کردم.


وی در پاسخ به این سوال که این مشکل یعنی همان داستان نداشتن فشنگها باعث شد در عملکردت تاثیر بگذارد، عنوان کرد: اگر متوجه شده باشید سطح رکوردها بالا بود و تمام فینالیستها قدرتمندی هایی هستند که هر روز با فشنگ تمرین و در مهد تیراندازی کار خود را دنبال می کنند. کشورهای امریکا و آلمان نمونه از این دست بودند. از آسیا فکر نمی کنم کسی وارد فینال شده باشد.

 

1629230


وی افزود: خودم شش نمره اختلاف داشتم اما تمام تلاشم را کردم و از این بیشتر ناراحت هستم که برخی تیرهایم با بدشانسی از دست رفت. تیرهایم ۹.۹ میخورد که اگر ۱۰ میخورد رنکینگم بالاتر می رفت و می توانستم به فینال برسم. در کل رشته اصلی من تفنگ بادی است و همه افتخاراتم در این رشته هست.همه مردم در جریان هستند اما به تشخیص فدراسیون دو هفته قبل از اعزام من را در تیم تفنگ بادی قرار ندادند که دلیلش را انتخابی و افت اعلام کردند، اما میتوانستند با توجه به تجربه و افتخار افرینی که داشتم من را انتخاب کنند.


این بانوی تیرانداز ادامه داد: من همه تمرکزم روی تفنگ بادی بود. دو هفته قبل از المپیک بهم ریختم ولی امیدوارم روز به روز شرایطم بهتر شود.


وی که بعد از گفتن این جملات به شدت متاثر شده بود گریه کرد و‌ در واکنش به اینکه مردم قدرشناس هستند و نباید گریه کند، با بغض و گریه گفت:ناراحتم چون دوست داشتم برای مردم کشورم مثل همیشه افتخار آفرینی کنم.

 

1629229

دیدگاه‌ها