کد خبر : 1771483 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:10 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد بی امان تا آخرین ثانیه لیگ

نبرد پدیده و فولاد تا آخرین ثانیه بازی ادامه داشت به این خاطر که اگر پدیده می برد 40 امتیازی می شد و به نیمه بالای جدول می آمد و اگر فولاد می برد با 46 امتیاز تیم چهارم جدول لقب می گرفت.

نبرد بی امان تا آخرین ثانیه لیگ

به گزارش "ورزش سه"، اما تلاش های دو تیم که مثال زدنی بود و تا سوت پایان بازی از سوی داور ادامه داشت نتیجه ای نداد و دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. یک امتیازی که نه پدیده را به نیمه بالای جدول برد و نه موجب چهارمی فولاد و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد. با این حال تلاش دو تیم تا لحظه پایانی برای رسیدن به سه امتیاز بازی قانع کننده بود. به خصوص برای جواد نکونام. چرا که تیم او بازی نیمه نهایی جام حذفی ر برابر ملوان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در این دیدار به مسابقه نهایی جام حذفی صعود خواهد کرد و این یعنی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا با سهمیه مستقیم. فولاد اگر قهرمان جام حذفی شود بدون شک امتیازات از دست رفته در بازی های لیگ برتر و حتی حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیگر به چشم نخواهد آمد و این می تواند یک پایان خوب برای جواد نکونام در فولاد باشد. به این بهانه که او در مصاحبه ای اعلام کرده به احتمال قوی فصل آینده همراه تیم خوزستانی نخواهد بود.

 

پدیده هم با عنوان نهمی به کار خود پایان داد. این نمی تواند مقامی بدی برای سید مهدی رحمتی و شاگردانش باشد به خصوص که آنها این فصل با مشکلات مدیریتی و بعضا مالی روبرو بوده اند. آنهم در فصلی که سایپا به لیگ یک سقوط کرد و تیمی چون ذوب آهن هم تا هفته پایانی بیم سقوط به دسته پایین تر داشت. دست کم پدیده در این فصل از بازی ها با نمایش های خوبی که داشت هیچ گاه به چنین وضعیتی نرسید و با تثبیت وضعیت مالی و مدیریتی می تواند در فصل پیش رو به دنبال اهداف بزرگ تری از حضور در نیمه بالای جدول باشد.

دیدگاه‌ها