کد خبر : 1771484 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:14 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر در چمن مصنوعی بازی نمی‌کنیم؛

سیف‌الله‌پور: روسیاهی به زغال ماند

مدیرعامل نساجی تاکید می‌کند برخلاف تفکر برخی فوتبالی‌ها در هفته آخر نمایش پاک و جوانمردانه‌ای داشتند.

سیف‌الله‌پور: روسیاهی به زغال ماند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این فصل را با یک نتیجه خوب و تساوی مقابل تیم مدعی کسب سهمیه گل‌گهر به پایان رساند؛ ایزد سیف‌الله‌پور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا هواداران را دوست داشت که این تیم در نیم‌فصل دوم امتیازاتی گرفت که فکر می‌کنم هم‌رده با تیم‌های بالای جدول بود. آقای حدادیان بسیار زحمت کشید و به هیچ عنوان از ما ناامید نشد و پشت ما را خالی نکرد و با وجود آقای ساکت الهامی یک مربی با دانش و کاربلد است، به نتیجه رسیدیم؛ الهامی یک مربی است که هم از نظر بار فنی تیم را نجات داد و هم از نظر روحی روانی مشکلات تیم را حل کرد و نشان دادیم که عقب ننشستیم و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم.

او در مورد اینکه محمود قائدرحمتی و رضا دهقانی بعد از بازی با استقلال تیم را همراهی نکردند و در دیدار با گل‌گهر هم حضور نداشتند، ابراز کرد: رضا دهقانی از ۴ بازی گذشته دارای یک مصدومیت بود و این بازیکن در بازی آخر حضور پیدا کرد چون که پزشک به او چنین اجازه ای نداد، اما در مورد محمود قائدرحمتی منتظر هستیم که صحبت‌هایش را بشنویم تا بدانیم دلیل اینکه نیامده چه بوده؛ قطعا امروز را منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است؟

 

مدیرعامل نساجی در مورد صحبت‌های ساکت الهامی بعد از بازی با گل‌گهر و اشاره به اینکه هیچ انگی به ساکت و قلعه نویی نمی‌چسبد، تاکید کرد: تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند خودشان مفسد هستند؛ من باید همین جا از آقای ساکت الهامی تشکر کنم و یک  تشکر دیگر بکنم از فوتبال پاکی که در هفته آخر اتفاق افتاد. رو سیاهی به زغال ماند و خدا را شکر سوابق امیر قلعه‌نویی و ما  مشخص است. خیلی‌ها به من زنگ زدند که در بازی آخر می‌رویم تا کم‌کاری کنیم و در بازی دیروز اگر ما شکست می‌خوردیم، قطعاً تیم گل‌گهر سهمیه می‌گرفت ولی با وجود این که سه بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و اگر آن پنالتی مشکوک هم برای ما گرفته نمی‌شد، ممکن بود این بازی را ببریم. تا دقیقه ۹۰ پا پس نکشیدیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

سیف‌الله‌پور یادآور شد: به هرحال ساکت الهامی ثابت کرد مربی است که مسائل اخلاقی برایش اولویت دارد و فوتبال جوانمردانه باید داخل زمین حفظ شود. متاسفانه بعضی‌ها فکر می‌کردند اتفاقاتی می‌افتد که خدا را شکر هیچ اتفاقی نیفتاد. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند چون ما و پدیده نتایج برای‌مان مهم نیست بازی را شل بگیریم که این اتفاق نیفتاد.

او در مورد صحبت‌های سهیل مهدی مبنی بر اینکه بازی در چمن مصنوعی برای فصل آینده ممنوع شد با توجه به اینکه چمن ورزشگاه شهید وطنی مصنوعی است، گفت: من هنوز نمی‌دانم این خبر قطعی هست یا خیر؟ اگر چنین چیزی قطعی باشد مسئولین امر باید به فکر باشند. همانطور که ساکت الهامی هم گفت اگر قرار باشد بازی کنیم در چمن طبیعی بازی می‌کنیم. ما در آن زمین خیلی آسیب دیدیم و قطعا در چمن مصنوعی بازی نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها