کد خبر : 1771490 | 09 مرداد 1400 ساعت 12:54 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

موضع جدید اتلتیکومادرید در مورد گریزمان

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جذب آنتوان گریزمان از بارسلونا را عملیاتی دشوار توصیف کرد.

موضع جدید اتلتیکومادرید در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بعد که بارسلونا در انتقالی جنجالی و با پرداخت رقم 120 میلیون یورو موفق به جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید شد. اما شرایط در این مدت برای این بازیکن در نوکمپ خوب پیش نرفته و حالا اخباری در مورد احتمال جدایی آنتوان گریزمان و بازگشت دوباره به اتلتیکومادرید منتشر شده است.

 

1625947

 

ابتدا قرار بر آن بود که این بازیکن با سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکو معاوضه شود، اما حالا احتمال این مبادله بازیکن بین دو باشگاه کمرنگ شده است. اما به هر حال هنوز هم امکان بازگشت آنتوان گریزمان در قراردادی جداگانه به تیم سابقش وجود دارد. انریکه سرزو، رئیس باشگاه مادرید نیز بار دیگر درباره بازگشت احتمالی آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید اظهارنظر کرده و این اخبار و شایعات را رد نکرد.

 

انریکه سرزو گفت: "انتقال دوباره آنتوان گریزمان؟ ما هیچ چیزی را رد نمی کنیم، اما چیزی که می توانیم بگوییم این است که جذب چنین بازیکنی آسان نیست. ما منتظر اخبار جدید نه تنها فقط در مورد گریزمان، بلکه در خصوص دیگر بازیکنان نیز هستیم. اما از همین حالا می توانم به شما بگویم که انتقال دوباره گریزمان به اتلتیکومادرید دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها