کد خبر : 1771493 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:30 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

قائدرحمتی: بی‌دلیل غیبت نکردم، سرپرست می‌داند

هافبک نساجی از خودش دفاع می کند و می گوید غیبتش در دیدار با گل گهر سیرجان کاملا موجه بوده است.

قائدرحمتی: بی‌دلیل غیبت نکردم، سرپرست می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره غیبت در آخرین مسابقه فصل مقابل گل‌گهر اظهار کرد: من کار اداری و مشکلاتی داشتم که واقعا نمی‌توانستم در این بازی باشم. تمام نامه‌ها و مستندات لازم را برای سرپرست تیم ارسال کردم و غیبتم غیرموجه نبود. اگر هم نیاز باشد، مستندات را در اختیار شما قرار می‌دهم.

او ادامه داد: امسال ۲۸ بازی برای نساجی انجام دادم و تمام وجودم را گذاشتم تا تیم موفق شود. هفته قبل هم دیدید چقدر سعی کردم مقابل استقلال موفق باشیم و حتی پاس گل دادم. با انواع مصدومیت‌ها و دردها سعی کردم حتی یک مسابقه هم غیبت نکنم و همه تلاشم را انجام بدهم که تماشاگران هم می‌توانند این موضوع را تایید کنند، اما واقعا در آخرین مسابقه بخاطر مشکلات شخصی نمی‌توانستم همراه تیم باشم.

 

هافبک نساجی مازندران یادآور شد: من عاشقانه برای نساجی بازی کردم و حتی یک بازی هم برای سربلندی تیمم و حفظ سهمیه لیگ برتری قائم‌شهر کم نگذاشتم؛ واقعا از دیشب تا حالا ناراحت شدم که برخی حرف‌ها را شنیده‌ام چون تماشاگران نساجی بهتر از هر کسی می‌دانند بنده چطور برای آنها بازی کردم.

قائدرحمتی تاکید کرد: مگر می‌شود بدون هیچ دلیلی تمرین تیم را ترک کرد؟ من از قبل هماهنگی‌ها را با سرپرست تیم انجام داده بودم و هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین جا دارد از حمایت‌های آقای حدادیان، کمک‌های آقای سیف‌الله‌پور، زحمات آقا ساکت الهامی که تلاش ویژه‌ای درا ین فصل داشتند، بازیکنان و کل مجموعه نساجی تشکر کنم که با تمام وجود کار کردند.

 

او اضافه کرد: خدا را شکر که تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و  حتی می توانست پیروز شود و این خودش محکم‌ترین پاسخ بر شایعات صورت گرفته بود. این وصله‌ها به نساجی و بازیکنانش نمی‌چسبد و دیدید که هم‌تیمی‌هایم چه بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند.

هافبک نساجی یادآور شد:  از بقای تیمم در لیگ خوشحال هستم. از اینکه توانستیم هواداران نساجی را راضی نگه داریم خوشحالیم‌. فصل خیلی سختی را سپری کردیم و بالا و پایین‌های زیادی دیدیم ولی در نهایت موفق شدیم کار را به سرانجام برسانیم؛ حتی می‌توانستیم در دیدار پایانی با گل‌گهر پیروز شویم، اما به هر دلیلی نشد. ان‌شاالله که نساجی فصل آینده از این که هست نیز موفق‌تر باشد.

 

دیدگاه‌ها