کد خبر : 1771494 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:12 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا را دلال ها نبسته اند؛

خوش نظر: یک درصد هم فکر نمی‌کردیم سقوط کنیم

سرپرست سایپا از پیگیری شکایت این باشگاه در مورد بازی با پیکان در CAS خبر داد.

خوش نظر: یک درصد هم فکر نمی‌کردیم سقوط کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا با قبول شکست 5 بر یک مقابل تراکتور در تبریز به عنوان دومین تیم در کنار ماشین سازی به دسته یک سقوط کرد. حسین خوش نظر، سرپرست سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرده و در خصوص برخی ابهامات در رابطه با سایپا صحبت کرد.

 

یک درصد هم فکر نمی کردیم سقوط کنیم

ما یک درصد هم فکر نمی کردیم که چنین اتفاقی بیافتد. با توجه به دو بازی گذشته اصلا انتظار این اتفاق را نداشتیم. الان حسرت خوردن هیچ دردی را از ما دوا نمی کند چون سوت پایان بازی زده شده است. من قبلا هم به بچه ها گفته بودم که نگذارید وقتی سوت پایان بازی زده می شود ما سرهایمان را بگیریم.

 

پیگیر نتیجه بازی با پیکان در CAS هستیم

خوش نظر در مورد پیگیری شکایت این باشگاه در مورد نتیجه بازی با پیکان گفت: شک نکنید که ما شکایت خودمان را به CAS فرستادیم و آنها هم پذیرفته اند. قانون فیفا می گوید وقتی که شما به جای 16 بازیکن به 17 بازیکن میدان بدهی این نقض قانون است. به 3 امتیاز CAS امیدواریم و منتظر هستیم که ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

اشتباهات سلسله وار داوری را شاهد بودیم

او در مورد دلایل سقوط سایپا گفت: دلایل زیادی وجود دارد که الان نمی توانم بگویم. ما مستحق سقوط نبودیم. متاسفانه یکسری اشتباه داوری به صورت سلسله وار از بازی با نساجی برای ما اتفاق افتاد. تمام تیم ها قبل از بازی بیانیه می دادند و داوران را تحت فشار قرار می دادند. پنالتی ما باید مقابل گل گهر تکرار می شد ولی متاسفانه با فشاری که روی داور آوردند، او اصلا واکنشی به این قضیه نشان نداد. الان دیگر صحبت کردن هیچ فایده ای ندارد و هر چه بوده گذشته است. ما باید به آینده امیدوار باشیم و هستیم. تلاش مان را می کنیم و هر آن چه که خداوند برای ما تعیین کرده، راضی هستیم.

 

سایپا را دلال ها نبسته اند

سرپرست سایپا در واکنش به این شایعه که این تیم را دلال ها بسته اند تاکید کرد: فکر می کنم 42 روز پس از بستن تیم من آمدم. با شرافتی که من از گروه سایپا سراغ دارم، اصلا چنین چیزی نیست. در تمام دنیا، مدیربرنامه ها در همه تیم ها بازیکن دارند ولی من با این حرف موافق نیستم.

دیدگاه‌ها