کد خبر : 1771506 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:20 | 56K بازدید | 13 دیدگاه

ماجراجویی تازه همشهری طارمی در پرتغال

محبی: اسم تیم آینده‌ام در اروپا سکرت است

یکی از بازیکنانی که با پایان فصل به طور حتم اردوی تیم سپاهان را ترک خواهد کرد محمد محبی 23 ساله است. جوان بوشهری که حضورش در یک تیم اروپایی مهیا شده است.

محبی: اسم تیم آینده‌ام در اروپا سکرت است

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که با صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر به تور سپاهان افتاد طی دو فصل بازی در این تیم به همه افتخاراتی که برنامه ریزی کرده بود، دست یافت. بازی در لیگ برتر؛ لیگ قهرمانان آسیا؛ تیم ملی امید و تیم ملی و حالا هم حضور در یک تیم اروپایی. به همین بهانه دقایقی با این جوان جسور و پرتلاش آشنا شدیم. بازیکنی از خطه بوشهر که بعد از چهره شدن خیلی زود وارد فضای مجازی نشد و برای اینکه نشان دهد به خود و فوتبال حرفه ای اش اهمیت می دهد دستگاه ریکاوری برای خودش خرید ...

 

محمد ظاهرا دیروز سپاهانی از تو تقدیر کردند. یعنی اینکه فصل آینده در سپاهانی نخواهید بود!
همین طور است. دیروز برایم یک روز ویژه بود. نه به دلیل اینکه مقدمات حضورم در یک تیم اروپایی فراهم شده. کاری که باشگاه سپاهان کرد را هیچ وقت از یاد نخواهم برد. معمولا جدایی ها در فوتبال ایران ناراحتی به دنبال دارد و در ادامه حتی تبدیل به کینه و مصاحبه هایی می شود که درد آور است اما در سپاهان من این را کاملا عکس تجربه کردم. از من تقدیر کردندو به من احترام گذاشتند. این برایم دنیایی ارزش دارد و اصلا نمی توانم روی آن قیمت بگذارم. انرژی مثبتی که سپاهان به من داد چنان انگیزه ای در من ایجاد کرده که در آینده سعی خواهم کرد با نمایشی که در فوتبال اروپا از خود به نمایش خواهم گذاشت نام سپاهان را جاودانه کنم.

 

*یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشتی؛ اکنون جدایی تو با نظر باشگاه است؟
بله همین طور است که شما می گویید. من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم اما همه چیز بر سایه احترام و درک متقابل پیش رفت و از این بابت خوشحالم. این ها نشان می دهد باشگاه سپاهان یک باشگاه حرفه ای است و منافع بازیکن را هم در نظر می گیرد. جدا از اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه باید از محرم نوید کیا هم تشکر وِیژه ای داشته باشم. ایشان می توانست با این جدایی مخالفت کند اما به خوبی از جدایی ام استقبال کرد چون منافع من را هم دید. در برهه ای باشگاه گرانادای اسپانیا من را می خواست اما باشگاه صلاح دید که جدا نشوم و احساس می کرد حضور دراین تیم به نفعم نیست اما اکنون تصمیم به رفتن من گرفته شده است چون هم منافع باشگاه لحاظ شده است و هم من.

 

*در بین دو نیمه بازی با استقلال تعویض شدی!
خب یک کمی درد داشتم و آقا محرم صلاح دید که در نیمه دوم بازی نکنم. احسان هم تعویض شد به این خاطر که پرواز داشت. اجازه بدهید از تماشاگران تیم سپاهان تشکر وِیژه ای داشته باشم. زمانی که به سپاهان آمدم 21 ساله بودم و هیج سابقه لیگ برتری نداشتم. سپاهانی ها به خوبی من را پذیرفتند. طی دو فصل حضور در تیم سپاهان به افتخارات زیادی دست پیدا کردم. هم در لیگ برتر بازی کردم و هم لیگ قهرمانان. به تیم ملی و تیم امید دعوت شدم. این ها جای شکر دارد و شرمنده تماشاگران هستم. آنها بی نهایت به من لطف داشتند و هیچ وقت محبتی که به من داشتند را فراموش نمی کنم. یک تشکر ویژه دارم از آقا محرم. یک مربی جنتلمن که هر چه از او تعریف کنم کم است. زمانی که مصدوم شدم برخورد او با من فوق العاده بود و نشان داد بی جهت نیست در فوتبال ایران محرم را خیلی دوست دارند. او به واقع شایسته مربیگری سپاهان است و بدون شک آینده درخشانی را در مربیگری پیش رو دارد.

 

1461774

 

*خب قرار است فصل آینده به چه تیمی بروی؟
سه باشگاه پرتغالی در این زمینه با باشگاه سپاهان صحبت کردند. اجازه بدهید اسمی از تیمی نبرم تا به طور رسمی این موضوع اعلام شود. در این زمینه با مهدی طارمی هم مشورت کردم. از روز اولی که به سپاهان آمدم هدفم بازی در یک تیم اروپایی بود خوشحالم بعد از دو فصل بازی در تیم سپاهان به این هدف رسیدم. کار سختی را پیش رو دارم. باید بیشتر از گذشته تلاش کنم. این کار را خواهم کرد و امیدوارم مثل همیشه دعای پدر و مادرم پشت سرم باشد. به تیمی می روم که مربی اش من را می خواهد و این برایم خیلی مهم بود که جذب من توصیه سرمربی باشگاه باشد نه مدیر فنی تیم. خوشبختانه این اتفاق رخ داده است و به تیمی می روم که مربی اش فوتبال من را قبول دارد.

 

*سپاهان نایب قهرمان شد؛ در این باره چه نظری داری؟
ما از روز نخست برای قهرمانی تلاش و بازی کردیم. اما همیشه این طور است؛ در لیگ بیش از یک تیم مدعی قهرمانی هستند اما در نهایت یک تیم قهرمان می شود. پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و قهرمان شد اما ما هم شایسته قهرمانی بودیم و می توانستیم قهرمان شویم. فاصله ما با پرسپولیس کم بود و نشان می دهد ما در جاهایی و سر بزنگاه کم آوردیم اما با شناختی که من از محرم نوید کیا پیدا کردم و هم چنین بازیکنان با کیفیتی که در ترکیب تیم حضور دارند سپاهان در فصل بعد با جدیت بیشتری برای قهرمانی تلاش خواهد کرد و انشاالله قهرمان خواهد شد.

 

*در منامه به اردوی تیم ملی دعوت  نشدی؛ این برایت ناراحت کننده نبود؟
چرا. هر بازیکنی دوست دارد به اردوی تیم ملی دعوت شود؛ به خصوص بازیکنی که پیش تر به اردوی تیم ملی دعوت شده بود. اما همان موقع صادقانه گفتم حتما ایراد از من بود که به اردوی تیم ملی دعوت نشدم و باید تلاش کنم که نظر سرمربی تیم ملی را تغییر دهم. خوشحالم که تیم ملی در بازی های منامه نتیجه گرفت و مسیری که در پیش گرفته ام یکی از بهانه هایم دعوت دوباره به اردوی تیم ملی است. از زمانی که فوتبال می کنم همیشه به خودم گفته ام نظر سرمربی مهم است و با جای اعتراض به آن باید تلاش کنی که نظر سرمربی در مورد تو تغییر کند. من دراین راستا تلاش خواهم کرد و راضی ام به اتفاقاتی که در این مسیر رخ می دهد. حتما دعا می کنم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها