کد خبر : 1771512 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:56 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

خامس:

رئال برایم تمام شده؛ شاید به سری آ بروم

ستاره کلمبیایی بازگشتش به رئال را رد کرد و گفت ممکن است به سری آ ایتالیا برود.

رئال برایم تمام شده؛ شاید به سری آ بروم

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش در برنامه ال چیرینگیتو ادو آگیره خبرنگار معروف و دوست صمیمی رونالدو و خامس ادعا کرد که رافا بنیتس سرمربی جدید اورتون به خامس گفته است به وی نیازی ندارد و اگر در اورتون بماند، چندان فرصت بازی پیدا نخواهد کرد.

پس از این گفت و گو، خامس که خود تمایل زیادی برای ماندن نداشت، بیش از پیش مصر به جدایی شده و ژرژ مندس ایجنت او از حالا جدی تر برای وی به دنبال تیم خواهد بود. گفته می شود میلان جدی ترین خواهان اوست.

 

 

1629274

 

 

خامس در گفت و گوبا هوادارانش در توئیچ و در مورد اینکه مقصد بعدی اش کدام تیم خواهد بود گفت:« نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و فصل بعد کجا بازی خواهم کرد. در فوتبال و زندگی چیزی قابل پیش بینی نیست. چیزی که می دانم این است که این روزها به شکل انفرادی سخت تمرین می کنم و اینکه وضعیت کمی پیچیده است. جایی بازی خواهم کرد که مرا بخواهند. بازیکن باید در تیمی بازی کند که احساس کند برایش ارزش و اهمیت قائل هستند.»

 

خامس در مورد احتمال بازگشت به رئال و بازی دوباره زیر نظر کارلو آنچلوتی گفت:« خیر، فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. رئال دوره ای بود که برایم تمام شده و تکرار نخواهد شد.»

 

 

1419269

 

 

بازی در سری آ:« نمی دانم، گفتم که جایی بازی خواهم کرد که مرا بخواهند. در اسپانیا، آلمان و انگلیس بازی کرده ام و فقط ایتالیا باقیمانده است. گزینه خوبی است ولی کسی از آینده خبر ندارد. نمی دانم چند بازیکن در همه این 4 لیگ بازی کرده اند و شاید جزو کسانی شوم که این رکورد را دارند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها