کد خبر : 1771514 | 09 مرداد 1400 ساعت 14:37 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

مربی الهلال به دنبال جذب سنگربان تیم ملی مصر

لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال در مصاحبه ای که با کانال رسمی این باشگاه در یوتیوب داشت، اعلام کرد که به جذب یک دروازه بان نیازمند است.

مربی الهلال به دنبال جذب سنگربان تیم ملی مصر

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال شب گذشته در مصاحبه ای که با کانال رسمی این باشگاه در وب سایت یوتیوب داشت، به صورت رسمی از احتمال جذب یک دروازه بان تا پیش از پایان زمان تقل و انتقالات تابستانی خبر داد.
ژاردیم در این مصاحبه گفت: پس از بررسی مسابقات در فصل گذشته، جذب یک دروازه بان مورد نیاز است. اما پس از پایان اردوی تیم در اتریش و بازگشت به عربستان در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد. در هر صورت امکان عقد قرارداد با یک بازیکن جدید در این دوره نقل و انتقالاتی وجود دارد.


روزنامه الاقتصادیة عربستان نیز صبح امروز نوشت که ژاردیم به مدیران الهلال اطلاع داده است که برای فصل بعد یه یک گلر مطمئن احتیاج دارد. پیش از این نیز گفته می شد که ژاردیم از عملکرد عبدالله المعیوف سنگربان الهلال رضایت ندارد و به دنبال جذب یک دروازه بان است.

 


البته روزنامه الاقتصادیة به درستی مشخص نکرده است که گلر مد نظر ژاردیم عربستانی است و یا او روی یک دروازه بان خارجی نظر دارد اما طی ماه های گذشته رسانه های پرتعداد عربستانی از علاقه الهلال به محمد الشناوی سنگربان تیم ملی مصر و الاهلی این کشور خبر داده بودند.


البته پیش از این نیز الهلال با ارسال درخواستی رسمی، خواهان به خدمت گیری دروازه بان اولسان هیوندای شده بود که این پیشنهاد توسط تیم کره ای رد شده بود. ضمن اینکه در صورت توافق این تیم عربستانی با گلر ملی پوش مصری، الهلال باید یکی دیگر از بازیکنان خارجی خود را از لیست حذف کند تا جا برای حضور الشناوی باز شود. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

دیدگاه‌ها