کد خبر : 1771525 | 09 مرداد 1400 ساعت 15:36 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

سه دیدار دوستانه سوریه، برای شبیه سازی ایران

سوریه برای شبیه سازی دیدار با ایران، سه درخواست بازی دوستانه برای برای فدراسیون های استرالیا، آذربایجان و ازبکستان ارسال کرده است.

سه دیدار دوستانه سوریه، برای شبیه سازی ایران

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت سوری البحث میدیا به نقل از یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال سوریه تأیید کرد که همه شایعات، شنیده ها و اخبار منتشر شده مربوط به برپایی یک بازی دوستانه میان تیم ملی این کشور با استرالیا در پایان ماه آینده میلادی نادرست است.


این منبع فاش کرد که فدراسیون فوتبال سوریه به سه همتای خود در فدراسیون های فوتبال استرالیا، ازبکستان و آذربایجان نامه ای را ارسال و از آنها درخواست کرده تا دیدارهای دوستانه ای را با سوریه برگزار کنند. علت انتخاب این سه تیم نیز شبیه بودن سبک بازی آنها به تیم ملی فوتبال ایران عنوان شده است که قرار است در سومین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم بروند.


این منبع افزود که هنوز تأییدیه رسمی از هیچ فدراسیونی مبنی بر موافقت با برگزاری دیدار دوستانه دریافت نشده است، در حالی که کادر فنی تیم ملی این کشور به سرپرستی نزار محروس در دیدار دوستانه ای که این هفته در حلب برگزار می شود، خواستار رویارویی با تیم ملی المپیک سوریه شده است.


شنبه گذشته ، تیم سوریه وارد اردوی بازیکنان محلی در شهر حلب شد که شامل 30 بازیکن از جمله 4 دروازه بان بود، در حالی که طارق البنای کویتی به عنوان مربی بدنسازی به کادر فنی پیوست.


یک خبر دیگر در رابطه با تیم ملی سوریه این است که کمیته بازیکنان حرفه ای در فدراسیون فوتبال در حال تشدید تماس ها و مذاکرات خود با تعدادی از بازیکنان سوری است که در کشورهای آرژانتین، سوئد و یونان بازی می کنند تا آنها را به درخواست مستقیم محروس، برای حضور در تیم ملی ترغیب کند.

دیدگاه‌ها