کد خبر : 1771542 | 09 مرداد 1400 ساعت 16:24 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

فولاد آره‌نا قهرمان لیگ را تعیین کرد!

سپاهانی اگرچه در این فصل در چندین هفته صدرنشین بود اما در نهایت کار را با نایب قهرمانی به پایان رساند و حسرت امتیازات از دست رفته پایانی را می‌خورد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در کورس نزدیکی با سرخپوشان بود و حتی هواداران این تیم معتقد بودند این سپاهان است که نوار قهرمانی‌های پرسپولیس را در لیگ بیستم از بین می‌برد اما در نهایت چنین نشد.

 

هفته‌های پایانی لیگ پس از پایان مسابقات تیم ملی ایران با فشردگی و جذابیت خاصی شروع شد. سپاهان با تفاضل گل بهتر صدر نشین بود اما در بدترین موقع و در فولاد آره‌نا متوقف شد و با یک امتیاز به اصفهان رفت تا گل عبدی در رفسنجان و مقابل مس ارزشمند تر شود و سرخ‌ها را با دو امتیاز بیشتر به صدر ببرد.

سپاهانی‌ها امیدوار به لغزش پرسپولیس مانند خودشان در اهواز بودند که چنین هم شد و در هفته بیست و ششم نکونام در فولاد آره‌نا پرسپولیس را هم متوقف کرد اما برخورد سپاهان با پیکان تارتار و نتیجه تساوی سبب شد دو تیم نتیجه‌ای موازی کسب کنند و صدر قرمز بماند.

در چهارهفته نهایی نیز هر دو تیم بازی‌هایشان با پیروزی پشت سر گذاشتند و سپاهان با همان دو امتیاز جا مانده در فولاد‌ آره‌نا قهرمان نشد.

 

1629331

آمار خیره کننده فولاد خوزستان در ورزشگاه تازه تاسیس فولاد آره‌نا که هر تیمی را در این استادیوم زمین گیر کرده و آخرین باخت‌شان در این ورزشگاه به سال ۹۸ برمی‌گردد.

 

فولاد در لیگ بیستم در خانه هیچ شکستی نخورد و آخرین شکست فولاد در ورزشگاه خانگی، آبان ۹۸ مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد. تک گل پرسپولیس در آن بازی را ترابی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کرد.

دیدگاه‌ها