کد خبر : 1771547 | 09 مرداد 1400 ساعت 16:31 | 132K بازدید | 15 دیدگاه

پرونده تمدید قرارداد با ستاره‌ها باز شد

جمله‌ای که نباید درباره پنج بازیکن پرسپولیس گفت

پرسپولیس ساعاتی بعد از قهرمانی تاریخی خود در لیگ برتر، اکنون مهیای مذاکره با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آتی است.

جمله‌ای که نباید درباره پنج بازیکن پرسپولیس گفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب گذشته با برتری برابر پیکان و دستیابی به 67 امتیاز موفق شد برای پنجمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اما ساعاتی بعد از این مهم، اکنون مدیران باشگاه در انتظار مشخص شدن وضعیت تیم برای فصل آینده هستند؛ جایی که باید طبق نظر و لیست کادرفنی مذاکره برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان را دنبال کنند.

 

پرسپولیس طی سالیان اخیر برنامه‌ریزی جالبی در خصوص جذب و تمدید قرارداد با بازیکنان داشته که این آیین‌نامه از زمان برانکو ایوانکوویچ به بهترین شکل ممکن دنبال شده تا خروجی و ورودی‌ها مطابق با نیاز باشگاه و در راستای اهداف آن باشد تا لطمه زیادی به روند آنها وارد نشود. موضوعی که در فصل گذشته نیز با نظر یحیی گل محمدی به بهترین شکل دنبال شد و آنها با جذب نفرات تاثیرگذار، در نهایت به خواسته دوباره خود برای قهرمانی دست یافتند.

 

اکنون فارغ از نفراتی که این تیم برای تقویت خود مدنظر قرار داده، بحث تمدید قرارداد با برخی ستاره‌هایی که قراردادشان به انتها رسیده نیز مطرح شده است. یکی از این بازیکنان محمدحسین کنعانی زادگان بود که بعد از پایان قراردادش با توجه به پیشنهاد تیم الاهلی راهی قطر شد و دست باشگاه برای تمدید قراردادش کوتاه ماند. مدیران باشگاه اما نمی‌خواهند چنین اتفاقی در خصوص دیگر نفرات تیم نیز تکرار شود و بلافاصله مذاکرات خود را آنها آغاز کرده‌اند.

 

وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی اکنون جزو نفراتی هستند که به پایان قرارداد خود با باشگاه رسیده‌اند و باید دید طی مذاکرات آتی چه شرایطی برای ادامه همکاری طرفین شکل خواهد گرفت.

امیری به عنوان یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس اکنون در 33 سالگی به عنوان یک مهره کارساز و چند پسته جزو اولین نفراتی است که مدنظر باشگاه برای تمدید قرارداد قرار دارد.

 

کاپیتان دوم پرسپولیس نیز که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و اکنون به پایان قرارداد خود رسیده است. عالیشاه طی چند هفته اخیر جزو نفراتی بوده که توانسته عملکرد قابل قبولی از حیث ایجاد موقعیت برای تیمش شکل دهد و به واسطه آن جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پرسپولیس از آن خود کرده و احتمالا یحیی نیز به ادامه همکاری با او تمایل داشته باشد.

احمد نوراللهی به عنوان برترین بازیکن این فصل پرسپولیس از حیث آماری، برخلاف فصل گذشته به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران نیست و در صورتی که روند مذاکرات با مدیران پرسپولیس مثبت پیش برود بعید است پیراهن شماره هشت خود را در اختیار بازیکن دیگری قرار دهد.

 

کمال کامیابی نیا که در بازه پایانی فصل به دلیل مصدومیت و بدشانسی از ترکیب خارج شد، به عنوان یکی از نفرات ملی پوش تیم در جمع بازیکنانی قرار دارد که باشگاه تمایل به ادامه همکاری با وی دارد و بعید است در چنین شرایطی هافبک جنگنده خود را از دست بدهد.

مهدی شیری نیز به عنوان تنها مدافع راست تخصصی پرسپولیس جزو بازیکنانی است که قراردادش به پایان رسیده و خودش نیز شب گذشته اعلام کرد در صورتی که باشگاه و کادرفنی تمایل به ادامه همکاری داشته باشند به همکاری‌اش ادامه خواهد داد.

 

باید در نهایت دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در خصوص مذاکرات طرفین شکل خواهد گرفت و در نهایت باشگاه قادر به حفظ تمام سرمایه‌های خود خواهد بود یا جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه بار دیگر با گفتن جمله "توفیق پرسپولیسی بودن از او سلب شد" به استقبال بازیکن خروجی تیمش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها