کد خبر : 1771551 | 09 مرداد 1400 ساعت 17:23 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

فوتبال المپیک؛ حذف تحقیرآمیز کره جنوبی برابر مکزیک

تیم ملی مکزیک با برتری 3-6 مقابل کره جنوبی راه دور نیمه نهایی المپیکو توکیو شد.

فوتبال المپیک؛ حذف تحقیرآمیز کره جنوبی برابر مکزیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی که در روز آخر و با برتری با شش گل مقابل هندوراس موفق به صعود به دور حذفی شده بود، امروز 3-6 مقابل مکزیک مغلوب شده و راهی خانه شد.

 

مکزیک بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 12 و با ضربه سر هنری مارتین در دهانه دروازه کره جنوبی به گل اول دست یافت. اما در دقیقه 25 لی دونگ گیونگ پشت محوطه جریمه مکزیک صاحب موقعیت شده و با ضربه ای تماشایی کار را به تساوی کشاند.

 

1629345

 

اما در دقیقه 29 و روی پاس الکسیس وگا، لوییس رومو در مرکز محوطه کره جنوبی اقدام به ضربه زدن کرده و گل دوم مکزیک را نیز به ثمر رساند.  دقایقی بعد تیم ملی مکزیک صاحب یک ضربه پنالتی شد که سباستین کوردوا پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل سوم مکزیک را نیز وارد دروازه حریف بکند تا در نهایت مکزیک با برتری 1- راهی رختکن شود.

 

در دقیقه 51 بود که لی دونگ گیونگ در سمت چپ محوطه جریمه مکزیک صاحب موقعیت شده و با یک ضربه پای چپ اختلاف را به حداقل رساند. اما سه دقیقه بعد این بار هوگو مارتین از وسط محوطه جریمه کره اقدام به ضربه زدن کرده و گل چهارم مکزیک را نیز وارد دروازه حریف کرد.

 

در دقیقه 63 این بار سباستین کوردوا از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرده و گل پنجم مکزیک را نیز به ثمر رساند. در اواخر بازی ادواردو اگیره روی پاس دیگو لاینز دروازه کره را برای ششمین بار باز کرد. در دقیقه 92 هوانگ یی جو با ضربه سر موفق به زدن گل سوم کره جنوبی هم شد

دیدگاه‌ها