کد خبر : 1771559 | 09 مرداد 1400 ساعت 18:05 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

شادی نفت امیدیه بعد از اعلام حکم تبانی

چهارشنبه آینده زمان برگزاری احتمالی پلی آف

بعد از اعلام رای مربوط به پرونده تبانی در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم، کمیته برگزاری مسابقات قصد دارد چهارشنبه آینده را زمان برگزاری دیدار پلی آف بین دو تیم تهرانی اعلام کند.

چهارشنبه آینده زمان برگزاری احتمالی پلی آف

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رای پرونده تبانی در گروه دوم مسابقات، اکنون نیروی زمینی شانس حضور در مرحله پلی آف را به دست آورده و به سردرگمی در خصوص این رقابت‌ها پایان داده تا حریف ویستاتوربین در مرحله پلی آف لقب گیرد.

 

طبق شنیده‌ها، این بازی بین دو نماینده تهرانی برای صعود و دستیابی به سهمیه سوم لیگ آزادگان، چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. طبق آیین نامه این دیدار باید رفت و برگشت برگزار شود و باید دید در نهایت از بین دو تیم ویستاتوربین که با بدشانسی و اختلاف یک امتیازی نائب قهرمان گروه خود شده و نیروی زمینی که به یمن تبانی‌های گروه خود راهی این مرحله شده، کدامیک مجوز صعود به لیگ آزادگان را کسب خواهند کرد.

 

نکته جالب توجه بعد از اعلام پرونده تبانی مربوط به تیم نفت امیدیه خواهد بود. تیمی که تا هفته‌های پایانی شانس حضور در پلی آف را داشت اما به دلیل استفاده از بازیکنی غیرمجاز و کسر امتیاز به قعرجدول گروه خود سقوط کرد. اکنون با اعلام رای کمیته اخلاق و سقوط دو تیم سردار بوکان و شهید قندی یزد، نفت امیدیه بار دیگر به جدول رقابت‌ها بازگشت و فصل آینده را در لیگ دسته دوم حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها