کد خبر : 1771573 | 09 مرداد 1400 ساعت 18:57 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

آزمون دومین گلزن برتر خارجی لیگ روسیه

سردار آزمون پس از گلی که هفته گذشته وارد دروازه خیمکی کرد، به رده دوم برترین گلزنان خارجی لیگ روسیه قرار گرفت.

آزمون دومین گلزن برتر خارجی لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون در رسانه های آلمان و روسیه مطرح است و در حالیکه انتظار می رفت این مهاجم ایرانی راهی بایرلورکوزن شود، هنوز این انتقال شکل نگرفته و سردار به همراه تیم زنیت راهی روستوف شد تا در بازی هفته دو لیگ برتر روسیه به مصاف تیم سابقش برود.


اما هفته قبل و در نخستین بازی از فصل جدید لیگ برتر روسیه، سردار آزمون موفق شد دروازه خیمکی را باز کند و زنیت نخستین 3 امتیاز فصل را دشت کرد. اما گلزنی سردار آزمون دو نکته مهم داشت که یکی از آنها قرار گرفتن نام این ستاره ایرانی در فهرست 15 گلزن برتر لیگ روسیه و مورد بعدی، کسب جایگاه دوم بهترین گلزن های خارجی این کشور بود.


سردار که پیش از این موفق شده بود 17 گل برای روبین کازان و 25 گل برای روستوف به ثمر برساند، در دیدار هفته نخست گل شماره 54 خود را برای زنیت وارد دروازه خیمکی کرد و بدین ترتیب شمار گل هایش در لیگ روسیه را به عدد 96 رساند و بالاتر از سیدو دومبیا بازیکن ساحل عاجی قرار گرفت.


آزمون اکنون تنها واگنر لاو ستاره سابق تیم زسکا مسکو را بالاتر از خود می بیند که در 259 مسابقه موفق شد 124 گل برای این تیم به ثمر برساند. این در حالی است که سردار در 239 مسابقه برای تیم های روسی به آمار 96 گل زده رسیده است.

دیدگاه‌ها