کد خبر : 1771574 | 09 مرداد 1400 ساعت 18:59 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه دیدار فردا شب PSG را از دست داد

کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن مسابقه فردا شب برابر لیل را از دست خواهد داد.

امباپه دیدار فردا شب PSG را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا شب در سوپر کاپ فرانسه مقابل لیل بازی می کند و کیلیان امباپه در این دیدار غایب است. این دیدار برای پاری سن ژرمن جنبه انتقامی دارد، زیرا آنها فصل گذشته در کورسی جذاب و نفس گیر در نهایت عنوان قهرمانی در لیگ یک فرانسه را به لیل واگذار کرده و حالا به دنبال انتقام از این تیم هستند. تیم پاریسی امروز لیست بازیکنان خود برای این دیدار را منتشر کرد و گرچه تا آخرین لحظه به نظر می رسید امباپه به این دیدار می رسد، اما او در نهایت دیدار مقابل لیل را از دست داد.

 

1628222

 

ستاره ملی پوش فرانسوی از بیش از یک هفته پیش به تمرینات پاری سن ژرمن پیوست، اما هنوز نتوانسته بازی های دوستانه پیش فصل تیمش بازی کند. مائوریسیو پوچتینو و کادر پزشکی تصمیم گرفته اند که برای حضور 100 درصدی و آماده امباپه در اولین بازی پاری سن ژرمن در لیگ یک مقابل ترویز در تاریخ هفت آگوست، برای بازی فردا شب از این ستاره جوان دعوت نکنند.

 

علاوه بر امباپه، سرخیو راموس نیز یکی دیگر از غایبان اصلی پاری سن ژرمن در لیست منتشر شده بوده است. علاوه بر این دو بازیکن نیمار، مارکینوش، آنخل دی ماریا و برخی دیگر از بازیکنان حاضر در رده ملی هنوز از تعطیلات خود بازنگشته و در مسابقه فردا شب غایب هستند.

دیدگاه‌ها