کد خبر : 1771581 | 09 مرداد 1400 ساعت 19:37 | 48.1K بازدید | 2 دیدگاه

رختکن لورکوزن برای انتقال سردار خلوت شد

لئون بیلی، ستاره 23 ساله و جامائیکایی تیم لورکوزن برای انتقال به آستون ویلا با این تیم توافق کرد.

رختکن لورکوزن برای انتقال سردار خلوت شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آستون ویلا برای انتقال لئون بیلی، وینگر جامائیکایی تیم لورکوزن به لیگ برتر با باشگاه آلمانی به توافق دست یافته است. این بازیکن 23 ساله در صورت تکمیل تست هایی پزشکی و توافق شخصی با باشگاه، به زودی لورکوزن را به مقصد آستون ویلا ترک خواهد کرد. به نظر می رسد باشگاه انگلیسی 30 میلیون پوند برای خرید لئون بیلی هزینه کرده است.

 

1629390

 

لئون بیلی بازیکنی تند و تیز محسوب می شود و ویلا قصد دارد با خرید او سرعت خط حمله خود برای فصل بعد را افزایش دهد. بیلی سال گذشته 9 بار در بوندسلیگا برای لورکوزن موفق به گلزنی شده و هشت پاس گل نیز ارسال کرد. نشریه اتلتیک مدعی شد توافقات بین طرفین انجام شدده و انتقال رسمی لئون بیلی به آستون ویلا می تواند تا اوایل هفته آینده نهایی شود.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد با کم شدن ترافیک خط حمله ترکیب لورکوزن، شانس انتقال سردار آزمون به این تیم بیشتر شده است. در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد توافق مهاجم ایرانی زنیت با لورکوزن منتشر شده بود و دیشب نیز اکانت رسمی باشگاه به صورت تلویحی این انتقال را تایید کرد. همچنین خرید لئون بیلی ممکن است مسیر انتقال جک گریلیش، ستاره جوان و تکنیکی ویلا به منچسترسیتی را نیز هموارتر کند.

دیدگاه‌ها