کد خبر : 1771582 | 09 مرداد 1400 ساعت 19:46 | 48.8K بازدید | 4 دیدگاه

مبلغ هنگفت انتقال آلابا به رئال مادرید فاش شد

رئال مادرید برای خرید داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ هزینه هنگفتی متحمل شده است.

مبلغ هنگفت انتقال آلابا به رئال مادرید فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا در اواخر فصل گذشته اعلام کرد برای تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نرسیده و بعد از سال ها از این تیم جدا خواهد شد. این مدافع اتریشی مورد توجه تیم های بزرگی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن، چلسی و یوونتوس نیز قرار داشت، اما در نهایت برای انتقال به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسیده و راهی پایتخت اسپانیا شد.

 

1625758

 

حالا نشریه آلمانی اشپیگل جزئیات عجیب و هنگفت قرارداد داوید آلابا با رئال مادرید را فاش کرد. این ستاره اتریشی بیش از 115 میلیون یورو در طول مدت قرارداد پنج ساله خود (19.47 میلیون یورو دستمزد ثابت در هر سال) دریافت خواهد کرد. داوید آلابا با دریافت مبلغ 17.7 میلیون یورو به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد خود را با رئال مادرید امضا کرده است. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن 28 ساله نیز مبلغ 5.2 میلیون یورو به عنوان کمیسیون این انتقال دریافت کرده و البته مبلغ هنگفت 6.3 میلیون نیز به خانواده داوید آلابا اختصاص یافته است.

 

بدین ترتیب و در صورت حقیقت داشتن این ارقام و اعداد، رئال مادرید یکی از گران قیمت ترین خریدهای تاریخ خود را انجام داده است. این در حالیست که سرخیو راموس و رافائل واران، دو مدافع میان ثابت این باشگاه در یک دهه اخیر در تابستان امسال از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا شدند و داوید آلابا قرار است جای خالی این دو بازیکن باکیفیت را در سال های پیش رو پر بکند.

دیدگاه‌ها