کد خبر : 1771586 | 09 مرداد 1400 ساعت 19:59 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش پوچتینو به شایعات جذب پل پوگبا

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد تصمیمی مبنی بر ترک این باشگاه نداشته است.

واکنش پوچتینو به شایعات جذب پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل تابستان شایعاتی در مورد بازگشت پوچتینو به تاتنهام مطرح شد، اما پاری سن ژرمن به صراحت اعلام کرد که آنها مایل به حفظ سرمربی آرژانتینی خود هستند. به نظر می رسید اسپرز حاضر بود غرامت استعفای پوچتینو را نیز پرداخت کند، اما او امروز در مصاحبه ای مدعی شد رابطه دوستانه ای با باشگاه داشته و خواهان ترک پاری سن ژرمن نبوده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "شایعات زیادی وجود داشت و همه ما می دانیم واقعیت فوتبال چیست. همیشه تحرکاتی بین باشگاه ها وجود دارد که شامل بازیکنان و مدیران می شود، بنابراین شایعات همیشه شنیده می شود. من همیشه رابطه آرام و دوستانه خود را با رئیس باشگاه و لئوناردو حفظ کرده ام. همه چیز همیشه روشن بود و هیچ دلیلی برای گفتن حرف بیشتری وجود نداشت.

 

1607259

 

شایعات جذب پل پوگبا؟ من اسمی هیچ بازیکنی را نمی آورم و دوست ندارم در مورد بازیکنانی که به باشگاه های دیگر تعلق دارند صحبت کنم. باشگاه بی سر و صدا کار می کند و عملکرد خوبی نیز داشته است. در پایان پنجره پنجره خواهیم دید که نام بازیکنان جدید چست و در صورت لزوم، چه بازیکنانی تیم را ترک می کنند.

 

فکر می کنم باشگاه تا اینجا نیز کار بزرگی داده است. ما به آرامی به اهدافی می رسیم که در ابتدای پنجره به دنبال آن بودیم، بنابراین من از عملکرد پاری سن ژرمن رضایت دارم. باید بین بازیکنان ورودی و خروجی تعادل برقرار شود. مانند همه باشگاه ها تعدادی تغییر در طول تابستان انجام می شود و ما باید مراقب هر فرصتی باشیم."

دیدگاه‌ها