کد خبر : 1771591 | 09 مرداد 1400 ساعت 20:22 | 38.6K بازدید | 5 دیدگاه

هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)

در نظرسنجی مارکا هواداران رئال مادرید خواهان ماندگار شدن تاکه فوسا کوبو در این تیم شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو تا به اینجای رقابت‌های المپیک یکی از بهترین بازیکنان مسابقات بوده است؛ با این وجود آینده او در رئال مادرید همچنان مبهم است. این ستاره ژاپنی در فصل گذشته به شکل قرضی در تیم های مایورکا، ویارئال و ختافه حضور داشته اما برخی شایعات حکایت از آن دارد که ممکن است این بازیکن دوباره و در فصل پیش رو به یک تیم قرض داده شود.

 

 

1629395

 

 

اما وب سایت انگلیسی نشریه مارکا در یک نظرسنجی از هواداران رئال مادرید سوال کرده که آیا خواهان ماندگار شدن تاکه فوسا کوبو در این تیم هستند یا خیر که اکثریت قریب به اتفاق آنها به این سوال پاسخ مثبت داده اند. در واقع بیش از سه هزار نفر در این رای گیری شرکت کرده و 88 درصد آنها خواهان ماندگار شدن ستاره ژاپنی در سانتیاگو برنابئو شده اند.

 

اما حتی اگر مدیران رئال مادرید تصمیم به حفظ کوبو بگیرند، آنها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت چرا که این بازیکن سهمیه غیر اروپایی محسوب می‌شود. رئال مادرید در فصل گذشته این سه سهمیه را برای ادر میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس استفاده کرد؛ سه بازیکنی که در رئال ماندگار هستند اما به نظر می‌رسد که وینیسیوس به زودی پاسپورت اسپانیایی خود را دریافت خواهد کرد. اتفاقی که می تواند راه را برای ماندگار شدن کوبو و تحقق خواسته هواداران رئال مادرید هموار کند.

 

 

1629396

دیدگاه‌ها