کد خبر : 1771596 | 09 مرداد 1400 ساعت 20:44 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

آریدو برایدا:

پیانیچ خواهان بازگشت به یوونتوس است

آریدو برایدا، مدیر سابق تیم هایی چون بارسلونا و میلان در مورد نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا در سال 2021 صحبت کرد.

پیانیچ خواهان بازگشت به یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد لیونل مسی از بالاترین شانس برای کسب جایزه توپ طلا در ماه دسامبر برخوردار باشد، اما نام بازیکنانی چون جان لوئیجی دوناروما و جورجینیو، ستاره های ایتالیا در یورو 2020 نیز به عنوان نامزد دریافت جایزه مطرح شده است. آریدو برایدا در این رابطه صحبت کرده و البته مدعی شد میرالیم پیانییچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا نیز بعد از یک فصل خواهان بازگشت دوباره به ترکیب یوونتوس است.

 

1619364

 

برایدا گفت: "برنده توپ طلا در سال 2021؟ جورجینیو به لطف قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یورو بیش از دیگران فاتح جام شده است، بنابراین من این جایزه را به او یا جان لوئیجی دوناروما می دهم. اما به هر حال لیونل مسی همیشه مسی است و باید نام او نیز مورد توجه قرار گیرد. اگرچه بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان به موفقیت نرسید، اما مسی سرانجام در فصل تابستان و در کوپا آمه ریکا به روند نبردن جام با لباس آرژانتین پایان داد. فدریکو کیه زا نیز همین حالا با لباس ایتالیا یورو را فتح کرده است. بنابراین اگر او به همین ترتیب پیشرفت کند، می تواند رویای کسب توپ طلا در آینده را در سر داشته باشد.

 

آینده میرالیم پیانیچ؟ من سه یا چهار روز پیش به دلایل شخصی به بارسلونا رفته و با پیانیچ ملاقات کردم. ما به طور تصادفی در نزدیکی نیوکمپ همدیگر را دیده و صحبت کردیم. او دوست دارد به یوونتوس بازگردد. بی تردید مکس آلگری بهتر از هر کسی میرالیم پیانیچ را می شناسد."

دیدگاه‌ها