کد خبر : 1771614 | 09 مرداد 1400 ساعت 23:11 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

هنریک میخیتاریان:

ادین ژکو بدون بازوبند هم کاپیتان ماست!

هنریک مخیتاریان، ستاره ارمنستانی رم، حمایت ویژه ای از هم‌تیمی خود یعنی ادین ژکو انجام داده است.

ادین ژکو بدون بازوبند هم کاپیتان ماست!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه ژانویه بود که یک درگیری عجیب بین ادین ژکو و سرمربی وقت رم یعنی پائولو فونسکا به وجود آمد؛ موضوعی که باعث شد فونسکا بازوبند کاپیتانی را از ستاره بوسنیایی رم بگیرد؛ همچنین به نظر می‌رسد که در فصل جاری نیز لورنزو پیگرینی کاپیتان تیم مورینیو خواهد بود و بازوبند به ژکو برگردانده نمی‌شود.

 

اما حالا هنریک میخیتاریان مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت انجام داده و در آن به حمایت از هم تیمی خود پرداخته است. ستاره ارمنستانی درباره ژکو گفت: "این اتفاق برای همه ما یک وضعیت زشت بود و هیچ کس دوست نداشت که چنین شرایطی به وجود بیاید. نکته مهم این است که ما به بازی و کار با هم برای تیم ادامه دادیم. در واقع با یکدیگر توافق کردیم و به پایان فصل رسیدیم.

 

 

1629445

 

 

ادین ژکو حتی بدون بازوبند هم کاپیتان ماست؛ این موضوع به خاطر این است که تجربه و شخصیت فوق العاده ای دارد و به گونه‌ای است که همه دوستش دارند."

 

به نظر می‌رسد که کارهای انتقال مهاجم ازبکستانی یعنی الدور شامورادوف به رم با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو قطعی شده است؛ بازیکنی که می‌تواند جایگاه ادین ژکو در خط حمله تیم مورینیو را به خطر بیندازد. میخیتاریان در این باره نیز گفت: " در 35 سالگی او هنوز هم قاتل ماست."

دیدگاه‌ها